Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pysa er på sjoko-kutt..... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Pysa!

Vi har fortsatt prebs som kunde...

Hilsen Freia!

Skrevet

"skjeldsord i mine ører"

Skrevet

skrekkenskammer der fikk jeg hjertebank!!!

Skrevet

Skremte meg nå du ;)

Skrevet

Kjære Pysa.

Vi her hos Freia vil meddele at vår markedsandel har sunket noe som følge av dine kutt, men grunnet at det fremdeles finnes fødeklare tillaber, regner vi med stabil inntekt enda en stund.

Mvh Freia.

Skrevet

FYsj, sånt tuller man da ikke med *fornærmet*

Skrevet

Det var ikke TULL, da!

Skrevet

Men så måtte de sjokkosvina gå i vei og lage Walters Mandler, og da var de oppe å gå igjen gitt.

Jeg MÅ ha det, bare MÅ ha det....

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............

Skrevet

Dette er vel som å banne i kirka, men hadde det ikke bare vært like greit da? Sjokolade er ikke noe godt alikevel ;p

Hilsen en som alltid har blitt sett rart på siden hun ikke liker sjokkis :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke ETT ord av det du skriver. Norsk?

Skrevet

Neida, Pysa, Freia konker ikke. Freia er jo min dealer av Non-Stop med melkesjokolade! Avhengighet er et helv.....!

Skrevet

Ikke sjokoladenorsk hvertfall :)

Jeg tror jaggu jeg skal begynne å like sjokolade jeg, man blir tydeligvis ikke innlemmet i det norske fellesskapet hvis ikke.. hehe..

Skrevet

Du kan jo prøve terapi?

Skrevet

Hehe, takk for tipset.. Jeg får oppsøke en ekspert, legge meg på sofaen hans gråtende og forklare hvordan jeg overhooode ikke blir fristet av en skål med sjokolade på bordet. Og at hvis sjokolade var det eneste godteriet, så hadde jeg aldri spist godter!!

Han hadde lagt meg rett inn, tror du ikke?

Det verste er at det later til at min datter har arvet denne egenskapen! Ånei, hvilken last er det jeg har gitt henne!! Jaja, henne er det håp for, hun er jo liten enda :)

Skrevet

Men jeg vet hvordan dere har det..

Tenk om pepsi-max skulle slutte å eksistere!!! ANGST!! :o)

Skrevet

du hadde blitt lagt inn med sjokolademelk intravenøst!

så hadde du kanskje blitt normal.

forresten liker ikke jeg sjokolade heller lenger. det har jeg bestemt. usj og æsj.

Skrevet

Jeg kan dele av min avsky altså, du kan få litt :)

Jeg klarer faktisk ikke å spise en firkant melkesjokolade, får det ikke til, orker egentlig ikke tanken, hehe. Jeg er visst ikke mye normal nei!

Jeg kan spise sjokoladebelagte ting altså, med tynne sjokoladetrekk. F.eks is med sjokolade på eller festkarameller. Til nøds en snikers.

Ja, og så liker jeg faktisk kindersjokolade, men den må være iskald. Ellers får den sjokoladekonsistens..

Jaja, jeg kuppen tråden din jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...