Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og der lå det .....EI FRISK OG FIN JENTE... fikk 3d bilder også... kan jo ikke si..sååå søt.. men det var virkeli søtt å se 10 fingre og 10 tær... og mage følelsen stemte.... jente it is!!! :D:D:D svever jeg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye med frisk og fin prinsesse i magen :) Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å finne ut hva jeg har i magen selv, det er jo sååå spennende!

Skrevet

gratulere så flott:)

Skrevet

tusen takk!!!! klarer ikke få sagt det nok..hehe.. Vet det er liksom mange som sier at det er så vanskeli å skille dem osv.. men han spesialisten nektet å gi opp, satt på 3d og klarte å komme midt mellom beina, vel.... det var ikke stor tvil der nei!! hehe... ikke no tut i det hele tatt!!!

Det var skikkeli rart å se på, hu lå og lekte med navlestrengen og fingrene sine!!!

Skrevet

Ååå så gøy!

Vi var på Ul i dag, men ville ikke vite pga usikkerheten til hun som sjekka. Var vanskelig å se.. Hvor langt er du kommet?

Jeg vil også ha 3d!! Er 19 uker i dag :)

Skrevet

Så koselig Babybenz!! Jeg gikk online bare for å høre hvordan det hadde gått med deg - og super gode nyheter! Gratulere med en liten prinsesse!!! KOOOOS deg på den skyen du svever på nå! Ganske fantastisk, ikke sant? ;)

Nattaklem

Skrevet

så hyggelig chellbell!!!! hehe... ska ikke dette ned fra denne skya håper jeg :D hehe.. ja helt utrolig fantastisk.. hun knep igjen bena som rakkern, men var snill og åpnet dem til slutt da...

Jeg er 16 uker på vei.... til du over der igjen :)

så 3d var litt skummelt, for hu var jo veldig rar .. hehe men kunne se alt vi ønsket...!!! men jeg fikk det som bonus...

har lagt ut bildene på www.minvakrespire.piczo.com

Skrevet

Så koselige bilder!! :o)

Skrevet

hihi tusen takk =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...