to søte små Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ett litt underlig spørsmål, men jeg prøver meg og håper at noen kan svare meg:-) (er ikke gravid, men må innom her av og til) Jeg har blitt spurt og å sitte modell for en biledkunstner som er veldig anerkjent her jeg bor. Dette har jeg veldig lyst til, men han sier at det KAN vise seg å bli vanskelig siden han var min kunstlærer ifjor og at vi dermed kjenner hverandre litt. Han sier at det for eksempel er umulig å male familiemedlemmer pga for store forventninger til likhet og dermed feil fokus....osv -men han har nå bestemt seg for at han vil prøve, i første omgang skal han tegne. Jeg har så lyst til at dette skal fungere og at han kan bruke meg mer senere, for jeg er veldig kunstinteressert selv og dette er en unik mulighet for meg til å lære veldig mye!! Så da spør jeg dere (som vet alt:-)) (kanskje det er andre her med lignende erfaringer for alt jeg vet:-)) Hvordan tror dere at jeg bør opptre for å være en best mulig modell og for at skal ligge best mulig til rette for ham når han skal jobbe?? Venter og håper spent på svar:-)
bomsa Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Slapp av og kos deg..:-) Vær rolig og ikke mas, la samtalene komme på hans primisser slik at han kan konsentrere seg når han trenger det. Ingen liker en modell som forstyrrer...og ikke vær sjenert, det er bare irriterende... kurver, valker, føflekker og annen særtrekk med en person er det som er interesant å få frem som kunsner, så ikke hold inn magen eller lignende...dessuten skal du sitte noen timer så finn en behagelig stilling.. Lykke til..:-)
to søte små Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 ok, kult! Takk for veldig fine tips! Er det for eksempel lurt av meg å si at jeg ikke trenger å se bildet underveis i prosessen? Bare tenkte i forhold til at han ikke skal bli stresset osv....?
nussie Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 hæææ.....neivel..sikkert kjempe lurt det..herregud!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå