Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Her må det være rydding og husarbeid. Mannen er veldig god pappa, men enser ikke rot før jeg forteller ham at det er rotete. Ganske frustrerende.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 At han aldri er her..men velger å bruke den lille fritiden han har utenom jobben, på kompisene istedenfor.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Vi krangler en del om økonomi, og en del om hvordan tiden (spesielt hans) brukes med barna og sammen som en familie.
Dunder Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Krangeler egentlig nesten aldri, for vi har klare "regler" på det meste når det gjelder husarbeid, barnestell og rutiner dersom man skal noe alene. Av og til krangler vi litt om politikk... Selv om vi er mye enig der også egenltig..
EnLitenPrins Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Økonomi for det meste. Men krangler neste aldri, sann egentlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 hva faren bruker sin fritid på. føles som har førsteprioriterer kompisene foran familien.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kunne ha skrevet nøyaktig det samme som anonym 23.38....:-( Sånn er det her også. Kompiser kommer før familien.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 at jeg føler meg for bundet til tider. har vært hjemme i flere år, sønn på snart 2 år, og han jobber masse. savner å ha "min tid" litt oftere. være litt friere. og sex.. han får for lite sex.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 anonym 23:44: akkurat som det skulle vært meg selv om skrev det... føler ikke jeg har et liv! han jobber og møter folk hver dag imens jeg sitter hjemme med sønn min og føler ikke jeg får noe tid for meg selv. ikke rart jeg såvidt kjenner noen her vi flyttet etter jeg måtte bli hjemmeværende med barnet...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 legg den jævla boxeren og sikka dine i skittentøyskurven!!! heng opp arbeidsbuksa!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 bruk av tid på fotball! Her går det i fotballtrening, hans egne seriekamper, tippeliga på tv, alle de forbanna engelske ligaene osv osv.. Syns det er greit at han følger et spesielt lag, men her går det over stokk og stein innimellom..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 23:48 vet hva du mener. er jo koselig å være med sønnen min, er ikke det, men hadde vært godt og fylt opp tålmodigheten litt, fått energi og føle jeg dugde til andre ting også. sambo har liksom sitt liv, så er jeg og minsten noe han gleder seg til å se, men som er på "sin base" og venter på han - når d passer han ift jobb o.l. han vet alltid hvor han har oss, for finner vi på noe er d jo på dagtid når han er på jobb. savner å finne på ting alene. eller å være hjemme helt alene.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Lokk nå den jævla dørå...kor mange ganger ska eg sei det!!!? Ikje sett skonå rett foran dørå...me snofle jo i di lange drågå! Snu deg du snorke sånn!!! :=)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #19 Skrevet 9. mai 2008 Penger,søstera og mora hans. Han liker ikke å krangle,så hender jeg starter en krangel bare for å få litt liv i leier'n.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Jeg liker ikke å krangle, så jeg går heller å er småsur og stilltiende misfornøyd med hans prioriteringer.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 her går da i krangling om fotball.. han reiser på alle borte og hjemme kamper til laget sitt, ser kampene opp igjen på tv'en, ser alle utenlanske kamper.. kamper med lag jeg aldri har hørt om.. kamp kvar jævla dag mandag til søndag.. eg klikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå