MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er bare i uke 5+3, og har egentlig trent fast de siste årene. Men nå har jeg ikke trent på noen uker, redd for å gjøre noe galt...
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg trener kondisjon 3 dager i uken, 1 time hver gang. Har også gjort dette i noen år. Jeg forsøker å holde puls under 160, og stopper om ubehag. Jeg tror vi gravide som er vant til å trene skal forsette med dette så lenge det ikke gir ubehag eller smerter. Vi vil få et enklere svangerskap og ikke minst er vi godt rustet for fødsel=) Trening gir også velvære og er energi skapenede=) Er du en som ikke har trent noe sælig før graviditet tror jeg ikke det er tiden å starte med det nå...men gå turer og holde seg i bevegelse er noe alle har godt av=) Vil ønske alle et sprekt svangerskap!!!
Nina_J Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har trent ganske fast i mange år, men nå har jeg ikke overskudd i det hele tatt! Er så trett og kvalm at jeg ikke orker rett å slett. Jeg gjør bekkenbunnsøvelser ca annenhver kveld etter jeg har gått til sengs. Det er pga totalruptur grad 4 etter første fødsel, men det er lurt å gjøre det uansett. Skal prøve å få trimmet litt mer når kvalmen og trettheten gir seg! Ellers er jeg en del ute i friskluft siden vi holder på med hage for tiden Og da beveger jo jeg meg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå