SatSuma Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg skal være forlover til sommeren og trenger hjelp å planlegge litt! Har aldri vært i utdrikkingslag før, så har ikke så mye å sammenligne med... Tips til hva vi kan finne på, aktiviteter, leker osv. Utdrikkingslaget skal være i Bergen, vi er 25-35 år.. Hvor mye er det vanlig å betale pr pers? Når på dagen er det vanlig å begynne? Takker for all hjelp, har fullstendig jernteppe!
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Alt kommer vel an på hvilken type bruden er. Men finn ut hvem som skal være med på laget og ta et møte for idemyldring. Da blir dere også enige om akseptabelt prisnivå. Jeg har vært med og hentet bruden til frokost, så hele dagen kan gjerne brukes. Rebusløp gjennom byen, cd-innspilling, havrafting, koselig hjemmedag, spa... alt jeg kommer på i farta. Men det blir lettere med en gjeng som kjenner bruden=) Lykke til!!
*Timulia* Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg ble møtt på morran av forlover og ei ukjent dame på trappa. Viste seg at dama drev med fargeanalyse, og jeg fikk en "time". var kjempeinteressant, og veldig nyttig! Lærte masse om hva jeg kledde av farger og klær. var jeg veldig takknemlig for hvertfall.. Ellers har jeg vært med på båttur, instruksjon i hip-hop, og div cd-innspillinger. veldig moro med litt "selskapsleker" og, f.eks. at alle skal ta med en gave og så må bruden gjette hvem de ulike gavene er fra. kan kombineres med drikking; må drikke hver gang hun gjetter feil f.eks. Et tips: ikke gjør det for dyrt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå