Manhattan skyline Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Så jeg kan drømme meg litt bort.... hilsen meg som antakeligvis kommer meg ut til Bygdøy!!! :-/
soleie med fanten:) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 vi skal til Rodhos, er jo ikke sååå langt vekke da. men gleder meg sykt mye:)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Vi skal omtrent like langt vi HI. Vi skal helt til vampingvogna vår som står på plass en drøy halvtime unna ) Resten av ferien skal vi male hus og fixe hage.....
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Skal til Ukraina.. er jo et lite stykke, men jeg er sikkert ikke den som skal lengst vekk:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Vi skal til verdens nydeligste by!! Nemlig Dubrovnik!! Åååå som jeg gleder meg!! :-)
winneboo Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Skal til Malorca i 2 uker uten barn! Første ferien uten barn så det blir spennende. Blir uvant å kun ha meg selv å tenke på i 14 dager.
Begooz Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Vi reiser til Vancouver i Canada nå i slutten av mai. Blir borte i nesten en mnd og det skal bli deilig. Men jeg er spent på den laaange flyturen med lille poden.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 *flire* Hva er en vampingvong? (jeg fikk for meg at meg og lille vampyr hadde skrevet innlegget når jeg så det, ler ennå, ukens trykkleif!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå