~sjiraff~ Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Et sted mellom 10-15 ml på begge puppa! Hehe... Litt ute av trening og feil tid på døgnet tror jeg. Får prøve igjen i morgen tidlig. Superkongen hadde ikke veldig lyst på flaske, men fikk det i seg på en eller annen underfunderlig måte.
wirre;o) Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 men.. har du fått en beibis til sjiraff?? Får ikke med meg alt skjønner jeg. Sikkert hundre år for seint, men: gratulerer!
~sjiraff~ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Takk ) Har en kjempebaby på 11 uker! Men pumpa har vært nedpakket pga flytting... men skal gjøre et forsøk på å pumpe opp litt før jeg eventuelt prøver mme som løsning da jeg er borte (sambo var ørlittegranne stresset her i går da jeg var på møte i bhg).
NoDoubt Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Imponerende;-) Min rekord er 250 ml på en pupp!!!! Da var det SPRENG!!!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Lenge siden jeg har sett deg nå, går det bra med dere? Hehe, var ikke store mengden det altså. Jeg hadde egentlig masse melk og fikk til å pumpe ganske bra. Men innimellom så kom det bare dager der det ikke kom ut en ml rett og slett. Jeg kan ikke forklare det, hehe..
~sjiraff~ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 Ja, alt bra med oss! Er blitt lite dib tid innimellom pakking, flytting, vasking og knallfint vær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå