Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og jeg har en følelse av at tr dukker opp i morgen.. sist syklus var på ca. 31-32 dager (litt vanskelig å anslå når tr egentlig var ordentlig i gang), så hun burde være like rundt hjørnet. Var på besøk hos svigers i kveld, og trodde jeg kjente tr kom, så jeg fant fram en tampong for sikkerhets skyld. Trodde kanskje jeg så antydning til blodspor i den, så det sprøs om hun ikke er her snart (sorry ekle detaljer).

Hm... hadde jo på en måte håpet at det skulle være en spire, men realisten i meg sier at det ikke er det. Bare tr peller seg hit litt kvikt så vi kan gå i gang med neste pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i akkurat samme situasjon. Dette er min første ordentlige syklus etter pilleslutt, hadde første mensdag 11.april, og el 27. april.Er på dag 28. Aner ikke hvor lange sykluser jeg har, men regner ikm fra lørdag, 10.mai, da er det nøyaktig to uker siden el.

Jeg kjenner ikke et eneste symptom. Hehe. Tror igrunnen ikke jeg er gravid, men ingen krise, er jo en slags prøvekanin-pp dette;) Har du symptomer eller "symptomer"? ;) Eneste som kan være såkalte symptomer er at jeg er sinnsykt tørst (all fornuft forteller meg at det handler om årstiden, og solen som står på om dagen), rumling i magen (har jeg igrunnen til stadighet) og sopp i underlivet (sto et sted at dette var et graviditetssymptom, fordi bakteriefloraen endrer seg, min fornuft forteller meg abre at jeg har vært uheldig, og at jeg atter må gå til innkjøp av en gyr doktor greve når lønna kommer;))

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...