Gå til innhold

Hva er erfaringene deres, dere som er blitt spådd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har to ulike spådamer på barnimagen.com spådd at jeg kommer til å bli gravid/oppdage graviditet i juli og at det blir gutt (dvs hun ene sa juli, hun andre juli-juni).

Synes det var sprøtt at begge spådde det samme uavhengig av hverandre.. Har det stemt eller ikke med dere andre som er blitt spådd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble spådd av fem forskjellige at jeg skulle bli gravid i april og 4 stk sa med gutt. men det ble jeg ikke. nå hevder noen nye spådamer at jeg blir det innen juni og de fleste med jente.

er vel kanskje litt flaks om det stemmer det de spår,men artig er det og ventetiden blir liksom ikke så lang...

Skrevet

Har blitt spådd av to, begge sa juli og jente...:-)

Håper da vi får det til litt tidligere, og tar spådommen med et smil..

Skrevet

Jeg håper også det skjer før, og aller helst håper jeg det er skjedd allerede, he he:)lykke til

Skrevet

Hvordan har dere fått kontakt med disse spådamene?

Har litt lyst å bli spådd jeg også:)

Skrevet

Bare å gå på spå/horoskop forumet. (=

Ble spådd gravid i mai/juni, juni og juli og alle sa med en gutt. Blir spennende å se ;)

Skrevet

oi,så utrolig spennende:) får håpe det stemmer for din del da:)

masse lykke til:)

Skrevet

blitt spådd to ganger.. en i mars..negativ.. to spådde i april.. negativ.. Men d e r spennende og gøy å se:) gjør d litt ekstra spennende i disse lange kjipe prøvetider..

Skrevet

Jeg har blitt spådd av tre stk at jeg blir gravid i juni med en gutt, en sa innen 12. pp, juli med jente, august med gutt, september og oktober med gutt. Sååe, blir spennende! Men tar d hele egentlig bare med et smil, selv om d er rart når alle sier d samme.. Men som du ser her, så er d litt ulik meninger om hva som kommer til å skje :) Og ventetiden blir mye kortere. Er egentlig veldig kritisk til sånt, men må jo bare prøve ;) Lykke til!

Skrevet

Jeg ble spådd gravid i april, men det ble jeg ikke. Har tenkt i ettertid at kanskje hun tullet litt sammen ting, for april var vår første seriøse pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...