Gå til innhold

trenger lit kjappe svar(samme som på 2tri.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør nok om enkelte ting som er spurt om før men må spørre:

Jeg er andregangsfødende så har vel egentlig en følelse av at jeg burde vite dette, men synes jeg får utrolig lite og dårlig hjelp av legen min og andre jeg har kontaktet så har vel egentlig gitt dem opp.

Jeg gikk inn i dette svangerskapet rett etter en SA så har spurt etter tidlig ul for å se at alt står bra til, men fikk ikke det. Da jeg var på første legekontroll ville han ikke lytte etter hjertelyd og nå har jeg vel egentlig fått det for meg at magen vokser men på ul er det ingenting der.

Sist jeg var gravid kjente jeg masse liv fra uke 15, er idag 16+4(bim 17+4) og har ikke kjent noe særlig tegn til liv.

Andre som også har det slik, eller burde jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det jeg husker fra mitt svangerskap var at dem som hadde hatt en SA/MA hadde krav på å bli ekstra godt oppfølgt... så det syns jeg er veldig dårlig av legen din:(

men det varierer jo litt på når man kjenner liv i magen. men skal ikke du på den ordinære UL??

Skrevet

ja var det jegogså mente, i og med at jeg hadde en SA i januarog ble gravid igjen i januar...

skal på ordinær ul 21 mai..

vet at mange ikke kjenner liv før sent, men sammenligner nok litt for mye med forrige, da kjente jeg liv første gang i uke 11 og daglig fra uke 15...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...