Gå til innhold

Vandrer inn hit, og bobler av glede i kveld :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I dag har vi vært og sett bitteliten vår på UL, og nurket holdt et eneste stort akrobatikkshow til ære for sine foreldre! Slo salto, og veivet med armer og bein, så utrolig herlig, jeg er helt rørt og takknemmelig! Alt er bra med den lille, og mor fikk også gode prøveresultater, og endelig tør jeg slippe jubelen i taket!!! Ikke nok med det, jammen ble vi skrudd en uke frem også, så da er jeg 12+5 i dag, og hører vel til her inne :) Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy. Jeg ble også satt frem 1 uke på ul. Bedre det enn å bli satt tilbake. Jeg går i dag over til 3.tri. Noen kommer og noen går. Tiden på 2.tri går vanvittig fort. Ønsker deg masse lykke til:-) og kos deg med den behagelige perioden her inne.

Skrevet

Grattis .-)

Min lille ville helst ikke vise seg i d hele tatt. Selv om legen klemte så mye på magen at d gjorde vondt...

Men hjerte var det og banka fint :-)

Skrevet

Hei vennen!!!

Velkommen etter inn hit!! Har gleda meg masse til du skulle komme, og syns det var skikkelig moro at du ble satt frem. Da er vi jo enda nærmere hverandre da :)

Var så koselig å få den meldinga fra deg altså! Så godt at alt går bra, og at dere også har en liten sprellemann;) Vår lille pjokk spreller som et lite uvær om dagen...hehe...og i går fikk samboern både kjenne og se kraftige spark utenpå magen....han dytta litt til han, og fikk et lite tupp tilbake....liksom som om de leika med hverandre...hehe

Håper du blir i knallform nå som du er inne i 2 trimester! Sies jo at dette er den aller beste tiden, så da er det bare å kose seg. Også blir det lunch på oss når du er i form til det :)

Super koselig å ha deg her inne Miemamming's :)

Klemz Lindus'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...