Gå til innhold

trenger litt kjappe svar her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør nok om enkelte ting som er spurt om før men må spørre:

Jeg er andregangsfødende så har vel egentlig en følelse av at jeg burde vite dette, men synes jeg får utrolig lite og dårlig hjelp av legen min og andre jeg har kontaktet så har vel egentlig gitt dem opp.

Jeg gikk inn i dette svangerskapet rett etter en SA så har spurt etter tidlig ul for å se at alt står bra til, men fikk ikke det. Da jeg var på første legekontroll ville han ikke lytte etter hjertelyd og nå har jeg vel egentlig fått det for meg at magen vokser men på ul er det ingenting der.

Sist jeg var gravid kjente jeg masse liv fra uke 15, er idag 16+4(bim 17+4) og har ikke kjent noe særlig tegn til liv.

Andre som også har det slik, eller burde jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fjerdegangs og føler mye det samme som deg men jeg har ikke hatt sa.

Vi tok en privat ul i uke 12 for å se at h"n levde og hadde det bra inni der. Videre begynnte jeg ikke å kjenne liv før i uke 18 og da ganske svakt. Fikk bekreftet på ul i dag at baby har det toppers og at morkaken er på fremveggen som det gjør gjerne at man ikke kjenner sparkene så godt.

Tror vi gravide generellt bekymrer oss for det meste så det er nok helt normalt.

Skrevet

ja er det jeg har prøvd å si til meg selv også, men fantasi kan være farlige greier det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...