Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når dere ser barn i hjemmesydde klær? Ikke finstasen, eller bunaden, men dagligdagse hverdagsklær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at de har dårlig råd.

Skrevet

Blir misunnelig fordi jeg ikke kan sy eller strikke selv, så sier jeg at de har dårlig for å føle meg bedre:)

Tror faktisk det er dyre å lage hjemmelagede klær enn å kjøpe ferdig.

Skrevet

At de har en kreativ mor, som jeg kunne ønske jeg kunne blitt.....

Skrevet

Er ikke ofte jeg ser det, men jeg ville tenkt at de har en mamma som er flink til å sy. Er ikke noe billigere å sy selv enn å kjøpe på HM. Jeg gikk stort sett med hjemmesydde klær da jeg var liten, men den gang var det penger å spare på å sy selv. Synes mamma var kjempeflink jeg, og hadde fine klær. Skulle gjerne sydd noe fint til jenta mi jeg hvis jeg var flinkere.

Skrevet

dyrere skulle det da stå:)

Skrevet

Så bra:-)

usikre meg... Har skikkelig sydilla, men har kviet meg for å sende jenta i barnehagen i hjemmesydde klær.

Ang pris, så er det ikke mye man kan tjene på å sy sine egne klær, nei. I hvertfall ikke om man tar med tiden det tar.

Skrevet

Heldige deg som er flink til å sy! Synes du kan være stolt av å sende jenta i barnehagen i hjemmesydde klær :-)

Skrevet

At de er heldige som har noen som kan sy til dem. Tenk å få ha så unike klær.

Jeg gikk i en del hjemmesydd da jeg var liten. Det var fordi mamma likte klær som "ikke alle andre" hadde og det var billigere å sy selv.

Men i dag er det nok ikke billigere å sy selv enn å kjøpe...

Jeg kan ikke sy så mine barn får ikke no hjemmesydd. Men mye hjemmestrikket. :)

Skrevet

Litt rare hippie/husflidstyper tenker jeg. Er kanskje fordomsfullt, men det er det jeg tenker om jeg skal være ærlig.

Skrevet

Mine barn går støtt og stadig i hjemmesydde klær. Mormoren syr på komando fra ungene, og hun strikker til de også.

Har fått veldig mange positive tilbakemld fra folk, selv de som jeg trodde ikke ville like tøyet (som selv bare kjøper dyrt merketøy) Barn i barnehagen som har vært misunnelige på genserene demmes, som mormor sydde på lapper pga at de hadde fått noen flekker som ikke gikk bort. (lapper også ble det skrevet navnet dems på og tegnet noen blomster eller noe) Det ble mer enn bare den ene som hadde flekk kan man si. Biler og båter og blomster og gudene vet hva de ikke skulle ha.

Mormors sydde jakker er store favoritter.

Sydde noen bukser til de, men har igrunn funnet ut at min mamma er flinkere enn meg. Men de ble fine, men mangler tid til å gjøre det.

Skrevet

Ingenting er bedre enn hjemmesydde klær! Vil du tjene noen kroner på hobbyen din kjøper jeg gjerne klær både til min sønn på 4 og til meg selv om du vil sy :D

Skrevet

:-)

Tror ikke jeg skal sy for salg. Blir ikke så mye tid at jeg rekker å sy mer enn det som blir brukt her hjemme. Kanskje i permisjonstid etterhvert kan det være noe å tenke på...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...