Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg møtte en fyr i februar, kjemien stemte og noe var der, men siden det var så kort tid etter bruddet med bf, så valgte jeg å ha en pause, og bestevenninna mi overtok han som venn. Jeg følte til tider at ho prata mer med han enn jeg gjorde med ho. Så nå, har egentlig jeg og han bestemt oss for at vi skal prøve en gang til, MEN, nå i kveld så sitter bestevenninna mi hos han og de skal se film og kose seg, og når han har vært hos meg, så spør han hele tiden om jeg har hørt no fra ho osv.... Hva er det som skjer? Vi har bestemt oss for å ta det veldig rolig, og ikke henge over hverandre hele tiden......han var ikke her i går, men dagen før det...og forventer vel at jeg skal komme til han i helga, men nå veit jeg ikke om jeg gidder....... ho har ikke følelser for han, det vet jeg, for han er ikke hennes type... Fikk mld hos han i stad der det stod at de skulle se på film osv....så jeg skreiv bare tilbake: Kos dere.... Dette her er ikke første gang, og ja, jeg er nok en smule sjalu, men jeg orker ikke en gang til å bli nr2, for det var jeg i det forholdet jeg gikk ut av for noen mnd siden..... Er jeg helt på bærtur her nå?
Anne-B. Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Snakk med fyren. Du blir ikke klokere av å gå rundt og holde kjeft og være sjalu i stedet. Om du blir nr 2 denne gangen, har du kanskje litt skyld i det selv, om du ikke sier fra.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Nå fikk jeg vite at ho flytter inn til han snart, ho er blitt kasta ut av sin leilighet.... detta her kan bli gøy... HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde gitt en god f..i han og jeg hadde nok vært lettere forbanna på venninnen min også. Hvis hun vet at dere to liksom holder på så flytter hun ikke inn til han. Utrolig merkelig at hun ikke har noen andre å bo hos da... Mitt synspunkt!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 verken klok venninne eller type. dropp de begge to.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Tror det beste er at du bare trekker deg tilbake med hevet hode. Det kan virke som om de har funnet hverandre, dessverre for deg.. Håper du finner en fyr som setter deg først!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Hvis de er så mye sammen og han spør etter ho når dere er sammen så tror jeg ikke jeg ville sett det helt uskyldig. Bare for at ho har sagt at han ikke er hennes type betyr ikke at han ikke er intresang for henne, og betyr ikke at han ikke vil ha henne. Jeg hadde i din sitvasjon trekt meg tilbake fra begge to. En venninne av deg er ikke en ordentlig venninne hvis hun setter seg selv i midten og derfor lager problemer ved deres tid å finne tilbake til hverandre. Og han er ikke ordentlig intresert i å finne sammen med deg igjen hvis han plasserer en annen jente og da spesielt en venninne av deg i midten på den måten. Og nå skal hun i tilegg flytte inn, nei hadde heller trekkt meg unna. Ser veldig lite håp i sitvasjonen, og du bør være forberedt på at de kan ende opp sammen. Så ikke det blir et sjokk på deg senere. Har selv hatt ei venninne med det problemet. En annen av hennes "venninner" var veldig frampå med å fortelle hvordan hun ikke likte kjæresten hennes. (for å være ærlig gjorde ingen av oss det men vi sa ikke det til henne for det var hennes valg tross allt.) Når det ble en pause i forholdet for å fine ut av ting derimot så kastet denne "venninnen" seg over han........... Så der ble det både en "venninne" og en kjæreste mindre på ho. Noe ho er glad for i dag, men var fryktelig tøfft når det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå