Nesly Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har en gutt på 15 mnd som slapp seg for 1,5 mnd siden. Han går ikke så stødig enda, og veksler mellom å krabbe og å gå. Foretrekker nok fortsatt mest krabbing:-) Han virker ikke alltid som han er interessert i å reise seg og gå, han går 20-30 skritt for så å snufle/falle ned på knærne, så krabber han videre.. helt til vi reiser han opp igjen. Litt lat på en måte:-) Er dette vanlig i begynnelsen..?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Sikkert individuelt. Min lærte å gå for ca en måned siden, og hun driver fremdeles og bytter litt på å gå og å krabbe. Men hun går mer og mer for hver dag. Kanskje de må trene opp musklene litt.
Lillea Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 det vil jeg tro er ganske vanlig ja. Sånn er det her også. det går vel raskere å krabbe sikkert... det blir vel etter hvert skal du se;)
Koala *g07* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Det er nok veldig individuelt. Min begynte å slippe seg når han var 10 mnd, og gikk helt alene når han var 11 mnd. Mens sønnen til kusina mi var nærmere 18 mnd før han gikk. Pappa var derimot 8-9 mnd
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Den ene gutten min var sånn, han begynte å gå når han var 9 mnd, vekslet mellom å gå og krabbe en stund, ca 1.5 mnd. Den andre gutten min begynte også å gå når han var 9 mnd, og da bare gikk han hele tiden. Så begge deler er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå