Gjest armagedon Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Min venninne sitter her å lurer fælt....... Mensen er 4 dager forsinket, siste mens startet 6 april, hun hadde sex 19 april, hadde en liten blødning(slim med ei stripe blod i) 1 mai. veldig ømme pupper OG brystvorter. tisser litt oftere enn normalt, stikkinger i magen. nå er hun skikkelig stressa:) ikke krise hvis hun er gravid altså, men det passe litt dårlig:)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Men i alle dager da. Tis på en pinne og finn det ut. Det er vel den lette måten å gjøre det på...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Du beskriver jo typiske symptomer da. Men har denne venninnen lest på gravidsider etter hun fant ut at dette var en mulighet? Man kan kjenne alt mulig bare man kjenner etter. Syns hun skal teste jeg.
Gjest armagedon Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 vi har ingen pinne å tisse på akkurat nå, og vi to skravlekjerringer sitter her å tutrer nå da:)
Mamma´n til A og F Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Hun hadde jo sex under eggløsning, så muligheten er der:)
4blir5 Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 kan høres sånn ut ja. Men når en har mistanke om graviditet, føler en jo litt ekstra da.. Ville tissa på pinnen jeg og ja...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå