Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å ta med termos med kokt vann til flasken på flyet ?

Noen som vet !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare 1 dl væske som er tillatt. Men de har jo vann på flyet da. Ikke noe problem å be om vann til MME eller grøt.

Skrevet

Du kan ta med deg vann på flyet. Må bare opplyse i sikkerhetskontrollen at du har med vann til babyen. Jeg hadde med 250 ml, gikk helt fint.

Skrevet

Takk for svar ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha ringt til flyplassen for å sjekke, man kan helt klart ha med så mye vann til baby som man bare vil så lenge man smaker på det men er litt usikker ang. termos. Er ikke sikker på om denne kan gjennomlyses i sikkerhetskontrollen og det kan hende den blir konfiskert og det er jo litt synd isåfall... Jeg har flydd mye og alltid fått varmet vann på flyet men har med termos med kokt vann i kofferten så vi har til vi lander og skal reise videre.

Skrevet

Gjennomlysningen i sikkerhetskontrollen er jo for å se om man har med ting som ikke er lovlig å ha med. Når man sier til vaktene at man har vann til barnemat er ikke det noe problem. Barnemat er unntatt fra reglene om hvor mye væske man kan ta med. Man kan bli bedt om å smake på vannet selv, men jeg har aldri opplevd dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...