mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har en venninne som ønsker å kalle sønnen sin opp etter onkelen. Han het Svein. Hun har lyst på dobbelt navn. Noen gode forslag? Hun har tre: Svein- Brage Svein- Helge Svein Martin
bus&kul Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Svein- Brage...hjelp! Jeg liker godt Brage men kombinasjonen her rimet ikke helt.... Svein-Erik kanskje? Litt kjedelig.... Nei, jeg vet sannerlig ikke.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Hehe, du kan gjerne si hjelp! Personlig syntes ikke jeg at det er så lett å kombinere Noen navn med Svein! Svein- Erik er litt gammal dags syntes jeg
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Litt enig i at Svein er litt vanskelig å kombinere med andre navn... Synes ingen av de tre alternativene klang noe særlig bra, men man venner seg vel til det etter hvert;)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Svein-Helge synes jeg er greit. Lurer på om ikke jeg kjenner noen som heter det.... Men ellers kan hun vel heller kalle ham for Svein Brage og bare bruke Brage sånn til hverdags?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Ja, hun har vurdert å døpe han Svein Brage å bare bruke Brage, men da forsvinner jo vitsen litt... Jaja, blir spennende å se
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Svein-Egil? Hmmm. Det var vanskelig. Svein-Johan Svein-Harald Svein-Morten Huff, det va'kke lett altså. Jeg ser liksom for meg Svein i Hotel Cæsar, og absolutt ingen liten baby:-s
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Synes Svein er lite pent for å si det mildt.. Da ville jeg brukt det som andrenavn i så fall. For eksempel: Oskar Svein Magnus Svein Emrik Svein Henrik Svein
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2008 Haha, utrolig mange merkelige navn her! Man kan vel skrive under på at Svein ikke er lett å kombinere og hvertfall ikke et baby navn!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Svein-Didrik Svein-Martin Svein-Ulrik Svein-Emil Svein-Andreas
Fomle med nurk! Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Onkel til sambo heter Svein-Rune. Synes det klinger bra, når en tygger på det...
wirre;o) Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Kjenner forresten en som heter Svein Aksel. Si det fort_sveinaksel_ men han blir bare kalt sveina
Jannita Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Syns ingen av de tre var spesielt pene, men kommer ikke på noe som klinger så mye bedre heller. Svein Ivar kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå