Kristine__85 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Vore på KID å handla litt no..der var 50% på barneutstyr..mykje fint sengetøy og håndkle og sånt..tenkte berre seie frå.. det varte fram til 16.mai:)
Mrs. Bouquet Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg såg det her en dag, mye fint, men jeg syns babysengetøyet ser så grovt ut. Er opptatt av at det skal være mykt og behagelig mot huden. Har kjøpt noe sengetøy og vasket det? I så fall hvordan kjentes det ut?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøpte en fin myk sittepute til barnestol og 4 små håndklær til badet mitt. Fant liksom ikke så mye annet jeg fikk lyst på, og siden jeg ikke vet kjønn enda ville jeg ikke kjøpe noe sengetøy i rosa el blått heller. -Selv om jeg følte en voldsom dragning mot alt det rosa!
La vita è bella <3 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk mamma til å handle siden jeg er midt i flyttekaoset, og hun har kjøpt både vogn- og sengdyne pluss noe sengklær. Jeg liker salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå