* SMÅ EINSTEINS Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Når en tar sånn underlivs undersøkelse er det vanlig at legen stapper en finger opp i analen? Det skjedde med min venninne når hun var på sin første undersøkelse, hun har en mannlig lege. Jeg har tatt sånn undersøkelse 4 ganger å har aldri opplevd det. Er det vanlig?
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har heller aldri opplevd det, men jeg har en venninne som har bakovervendt livmor så hun mente at det var derfor han gjorde det, for å få kjent livmoren...
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Var venninna di gravid da? Venninna mi er ikke gravid eller noe.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Da jeg hadde min første svangerskapskontroll hos legen min mente han at jeg måtte ha en GU. Og da fikk jeg også en finger opp i analen samtidig som han kjente vaginalt. Han sa det var for å kjenne på livmoren.. Kanskje din venninnes lege mente det var nødvendig å kjenne etter hvordan livmoren var?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 jeg har vært til gu MANGE ganger men bare opplevd d en gang . e gammel mannlig lege.. følte meg rett å slett jævli etterpå. jeg ble ikke advart mot dette før han bare plutselig gjorde d han mente også at d var for å kjenne livmoren bedre.. men fy så unødvendig..
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Ja for venninne min ble ikke advart mot dette å hun ble helt paff å syns det var ekkelt da han plutselig gjorde det. han tok den bare inn å så rett ut igjen så hun syns det var så rart. Virket ikke som om han kjente på noe sa hun.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Det er helt vanlig:) Kan være i forbindelse med kreftundersøkelse...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Ikke alle gjør det men det er helt vanlig og faktisk veldig bra at de gjør det. Det er iforbindelse med standard gu man gjør hvert 2-3 år. Tar celleprøve og sjekker etter svulster. Vær glad man får en grundig sjekk selv om det er ekkelt:) Men de bure jo informere på forhånd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå