mamma til lille lu:) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hva er egentlig best?? Er medlem på sukker men må si jeg synes d er litt oppskrytt...! Har bare vært der en uke men begynner å bli rimelig lei av de samme uinteressante trynene som dukker opp hver gang jeg logger meg på! JA jeg er kresen:P
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Enig!! Hadde profil der i 3 uker så gadd jeg ikke mere, bare kjipe karer der jo! Møtte en og pratet med 4, ingen av de var my kind of guy:) 1-0 til Q500 fra meg i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 hvilken type folk er på q500 da? syns også de på sukker var dølle! er q500 samme opplegget?
mamma til lille lu:) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Så du kan da anbefale q500? på sukker er d jo sånn matche-system sånn at de samme folka kommer jo opp hver gang! boooooring! Veldig dårlig utvalg etter min smak da. Bra d ikke bare er meg, trodde kanskje jeg var superkresen hehe:)
ayla05 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 jeg har hatt besøk av en fra sukker i dag (har truffet ham flere ganger) og det tror jeg kan være full klaff for en gangs skyld. var ikke lenge på sukker før jeg begynte å prate med ham og virker som kjemien stemmer og har hatt en topp kveld i dag! måtte bare si det til noen.. he he så kryss fingrene for meg da.
mamma til lille lu:) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Lucky u:) Bra d funker for noen da, jeg har vel bare max uflax med matchene mine, d dukker jo aldri opp noe nytt og de jeg har pratet med er jo så tørrpinner og not my cup of tee i d hele tatt!! Så jeg ønsker deg masse lykke til og er en smule misunnelig:)
ayla05 Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 får bare håpe at dette også ikke er en drittsekk som alle de andre jeg bruker å bli dratt mot. han virker veldig kos da, så får se hva som skjer. jeg fant ut at om jeg endret litt på det som stod i profilen min så endret også gruppa som tok kontakt med meg. så prøv å gjør noen endringer så kanskje det ordner seg for deg også! takk for lykke ønskning ihvertfall! du skal få oppdattering om det skjer noe mer:) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå