Gå til innhold

sukker vs q500

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig best?? Er medlem på sukker men må si jeg synes d er litt oppskrytt...! Har bare vært der en uke men begynner å bli rimelig lei av de samme uinteressante trynene som dukker opp hver gang jeg logger meg på! JA jeg er kresen:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Hadde profil der i 3 uker så gadd jeg ikke mere, bare kjipe karer der jo! Møtte en og pratet med 4, ingen av de var my kind of guy:)

1-0 til Q500 fra meg i hvert fall

Skrevet

hvilken type folk er på q500 da? syns også de på sukker var dølle! er q500 samme opplegget?

Skrevet

Så du kan da anbefale q500? på sukker er d jo sånn matche-system sånn at de samme folka kommer jo opp hver gang! boooooring! Veldig dårlig utvalg etter min smak da. Bra d ikke bare er meg, trodde kanskje jeg var superkresen hehe:)

Skrevet

jeg har hatt besøk av en fra sukker i dag (har truffet ham flere ganger) og det tror jeg kan være full klaff for en gangs skyld. var ikke lenge på sukker før jeg begynte å prate med ham og virker som kjemien stemmer og har hatt en topp kveld i dag! måtte bare si det til noen.. he he så kryss fingrene for meg da.:)

Skrevet

Lucky u:) Bra d funker for noen da, jeg har vel bare max uflax med matchene mine, d dukker jo aldri opp noe nytt og de jeg har pratet med er jo så tørrpinner og not my cup of tee i d hele tatt!! Så jeg ønsker deg masse lykke til og er en smule misunnelig:)

Skrevet

får bare håpe at dette også ikke er en drittsekk som alle de andre jeg bruker å bli dratt mot. han virker veldig kos da, så får se hva som skjer. jeg fant ut at om jeg endret litt på det som stod i profilen min så endret også gruppa som tok kontakt med meg. så prøv å gjør noen endringer så kanskje det ordner seg for deg også!

takk for lykke ønskning ihvertfall! du skal få oppdattering om det skjer noe mer:) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...