Tingelingelate med to tomater Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Syns det er kjempefint jeg=)
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Heter ikke datterne til Morten Harket det, og hvorfor vet jeg det egentlig??
Turid Laila Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Kjempefint! Om det skulle komme en jente i hus her en gang så blir det nok en Tomine eller en Maja
**Min nydelige Milla** Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Stemmer at dattera til morten hostet heter det Lest se og hør vetttu.. Hehe.. Men Tomine er et kjempe søtt navn, liker det
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Likte det ikke før, men nå har jeg blitt kjent med en søt liten jente som har Tomine som mellomnavn og nå elsker jeg det navnet!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Liker ikke så godt navn som man hører veldig godt at komer fra guttenavn. Som Tomine, Fredrikke og Martine for eksempel.. (Ikke for å fornærme noen altså!!!!!)
lillegutt mars o7 Skrevet 8. mai 2008 #24 Skrevet 8. mai 2008 Da jeg traff han jeg er gift med,og han sa han var onkel til ei jente som heter Tomine,tenkte jeg at det var et rart navn!Hadde jo aldri hørt det før. Nå synes jeg det er nydelig =)=)=) Akkurat som tantungen vår =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå