hiiiii Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 har kjeint så lite liv i dag? har kjent at babyen har rørt på seg,men det er så lite "fart" i den.ikke mage gangene er det eller. vat på ul tirsdag gr vekstavik,å da sa de ay alt så greit ut...litt mindre enn normal,men nok fostervann,og blodgjennomstrømmen i navlestrengen var fin..er det bare jeg som er overnervøs?????? er i uke 36 nå,har både drukket sterk saft,og dyttet på de....... vil ikke mase på jm og fødeavd eller.syns jeg har vært der my,pga kvalme, mye kynnere,og sf-målet....
Lille Luna Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har det helt likt! Jeg er i uke 31 nå, og han har vært veldig rolig de siste dagene. Jeg kjenner at han er der, og han strekker på seg innimellom og gir fra seg små spark, men absolutt ikke så mye aktivitet som det har pleid å være. Jeg lurer på om det varierer litt fra uke til uke i aktivitetsnivået, også kommer det kanskje litt an på om han ligger med bena mot ryggen min eller ut mot magen.
Line m 3 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 hører til på 1. trimester jeg, men må smuglese litt ;p Jeg har 2 barn fra før av, og etterhvert som babyen nå blir større i ukene deres fremover nå vil den også få mindre plass å sprelle på. Er nok derfor det er lite "fart" i sparkene. Mener å huske jeg også hadde det slik på slutten med mine. Men sålenge det er liv er det nok ingen fare Småtrollene deres har det nok bare litt trangt der inne nå =)
Lille Luna Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ja, jeg tenker det jeg og. Og når jeg dytter på magen for å berolige megselv ved å kjenne spark, så føler jeg noen ganger at jeg forstyrrer han lille;-)
På vei igjen? Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 jeg er 28+1 og av og til kan det gå 1-2 dager der jeg synes aktivitetsnivået er mye annerledes enn ellers, etter to dager der jeg synes det var lite liv så fikk jeg igjen for det i går, da var det mye liv. Så det er vel slik som oss noen ganger er vi mer aktive enn ellers..
Nætte;mortil2 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Er i uke 34 og har skjønt at dette barnet svinger mye i bevegelser. Ene dagen kan jeg nesten ikke gjøre noe fordi det herjes inni der, mens andre dager, som feks i går, da var det helt rolig og jeg måtte ligge stille litt for å få kjent nok liv. Plass i magen og plassering av ben og armer har jo masse å si!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Min lille engel er en liten djelvel til tider når det gjelder bevegelser... Kjenner ham hver dag, så han er flink til å betrygge, men pga at jeg er lav så ligger ham VELDIG langt oppe både titt og ofte, og siden jordmor så at han begynnte å annlegge benmsukler til de grader allerede på UL uke 18, så har han klart å sparke på meg blåmerker både ved ribben og mellomgulv:( Så jeg hadde takket høyere makter hvis han roet seg ned bare littegrann, men jeg får vel bare være glad til for alle de tegn han gir og heller legge is på blåmerkene:p
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Ja. Det er helt forferdelig å gå å kjenne etter han hele dagen. Er 37+3 i dag, og de siste dagene har han vært veeeeldig stille. I motsetning til sist uke da han virkelig var hyper. Men har skjønt at det er mange som har det slik på slutten. Alikevel har det nok laget noen ekstra bekymringstanker i hodet mitt... Og jeg har virkelig nok av de fra før...
jentahans Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Dette må vel vere normalt siden vi er sååå mangen som bekymrer oss for det samme:) Jeg prøver å dulte i han i dag, men merker bare så vidt at ben eller armer flytter på seg når jeg trykker osv... ellers lite..for to dager siden var det mye...går så opp og ned føler jeg..hikking kjenner jeg også så
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 har selv det sånn nå, har ikke kjent så mye liv siden i går. den reagere ikke når jeg dytter på magen eller drikker saft eller brus, men min har vært litt sånn noen ganger, av og til så kan det gå 1-2 dager der jeg ikke kjenner noe i det hele tatt, men så tar det seg opp. var på ul på tirsdag grunnet avflatende sf mål, viser seg at bebisen lå litt under normalen på vekst, men den hadde det bra! så gir den en dag til da jeg har opplevd dette flere ganger, kanskje de har en liten pause inni der..hehe..er 37+1 i dag. virker som om det er normalt siden det er flere som har det sånn..
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 Har nettopp laget en ny tråd om dette. Jeg var på kontroll i går, og følger symfysemålet. Betyr det at den vokser jevnt da? Har også kjent litt mindre liv de siste to dagene synes jeg, men det er jo absolutt liv der. Kjente et par dult nå. Og kjente mye i går kveld og i morges. Men for en ukes tid siden var det mye mer liv med skarpe bevegelser, og den buktet seg inni magen. Men det virker jo normalt ja siden det er flere her som har det sånn. Men jeg vil egentlig bare føde nå. Føler jeg får mer kontroll når babyen kommer ut. Så lenge den er inni magen min så vet jeg jo ikke helt sikkert om den har det bra selv om jeg kjenner liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå