Krokka og prinsessa Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Må bare si det! Hun er så hærlig!!! Vi har en tøff hverdag, men 2 timer behandling hver dag. Hun har lymfødem,type Milroy`s. En sjelden tilstand. Hun er frisk og rask, men hoven i armer og bein og avhengig av bahandlinger og bandasjer hele tiden. Likevel så smiler og ler hun HELE TIDEN! Helt utrolig! Og så nydelig fin og perfekt! Jeg ELSKER lille snuppa vår!!! Jeg bobler over av kjærlighet til henne!!! Måtte bare få det ut!!!
bambolina Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Så kjekt å lese et så flott og positivt innlegg:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Så koselig :-) Elsker snuppene mine jeg også !
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Koselig å høre, hørtes ut som en fantastisk jente!=) Jeg har værdens beste baby jeg å, hun er så GOOOD, å jeg får ikke nok av henne. Er det ikke herlig å kunne elske noen så mye..? Deilig å være mamma!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Så fint å lese. Koser meg også meg gogutten min!
hamsterpia Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Så koselig å lese et positivt innlegg! Høres ut som en super baby. Men bare så det er sagt: Det er VI som har verdens BESTE BABY.... ;-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Så flink hun er:o)))) så bra hun er blid tross plagene. kan jo ikke samenlignes med en helt frisk baby, så jeg synes hun er tapper:o)! Jenta vår er helt frisk og blid som ei sol:o)) Men har Atopisk eksem( ikke så ille plaget heldigvis) Jeg synes begge barna våre er best i værden også selvfølgelig for oss og elsker de høyere enn himmelen.o) Men av og til er de selvfølgelig ikke helt fornøyde heller. . skulle vell bare mangle:o) Hva går den sykdommen ut på egentlig?
BabyV Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Er ganske sikker på at det er VI som har verdens beste baby Hehe =) Er ikke livet hærlig!?!
Krokka og prinsessa Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2008 Åh, det er så dielig å se at alle synes de har verdens beste baby! Det betyr jo at vi alle forguder våre små!!
Krokka og prinsessa Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2008 Vuggi vuggi: Milroys går ut på at hun har dårlig utviklet lymfesystem. Altså for få lymfeårer og lymfeknuter. Da må vi stimulere lymfeknutene hennes, og foreta en del strykninger på en spesiell måte for å drenere væsken i kroppen henns. Så bandasjerer vi for å få kompresjon. For hun er hoven av væske-ansamlinger i armer og bein. Men hun er så hærlig og perfekt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå