Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 att man tar av vis vi ammer....ammet i to mnd mn vekta er den samme...
mams-til-tre Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 ikke alle gjør det... Jeg la på meg Har aldri hatt så stor appetitt som da jeg ammet...
Loglady Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg gikk først ned da jeg sluttet. Kroppen holder ofte på fettet for å nære babyen.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 PÅ meg stemmer det i allefall. Etter to uker hadde jeg kun 3 kg igjen fra startvekt. Var også tilbake i dongeribuksene, mine. Spiser og spiser, er sulten heeele tiden.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 har ti cm igjen på å få att knappen på buksene mine :( jeg og spiser masse,,,,
trollmor & trollungene Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Stemmer ikke her. Måtte jobbe for å komme ned til startvekten igjen. Varierer nok mye fra person til person.
BellaSofia Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Amminga øker forbrenninga, men du må jo fortsatt forbrenne mer enn det du inntar dersom vekta skal gå ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå