Gå til innhold

Jeg vil ha mengder av symp og gode råd NÅ!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

JÆVLA ALLERGI - kan jo knapt lese, se tv eller se skjermen. Skal jeg liksom høre lydbok resten av våren? Helsike. Ikke har jeg lyst på noe trøstemat heller, enda det kunne hjulpet litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask håret, tørk tøy inne, flytt til svalbard og utrydd regnskogen:) Skjønner ingenting jeg. Pleier alltid å få en stor dose allergisk reaksjon rundt disse tider selv. Men ikke i år. Merkelig.

Skrevet

*Stooore trøsteklemzzer oversendes*.

Hehe. Hjalp det noe?

Prøv å høre på musikk. Jeg personlig foretrekker å høre på eldre alkoholiserte visesangere når jeg er sur- og det er ikkje skjelden.Men det hjelper altså!

Skrevet

Akkupunktur- flink akkupunktør vil gi resultater.

Sympati oversendes, mottar gjerne litt i retur også. (Les hatliste)

Skrevet

Dra på apoteket og kjøp øyedråper, nesespray etc mot allergi.

Skrevet

lydbok er helt klart undervurdert ;-)

*trøsteklemm og nuss* fra meg.. hihi.

om du går med svømmebriller så får du ikke pollen i øynene.. og noen (som Marianne, i "tatt av kvinnen" av Erlend Loe) syns svømmebriller er hot

Skrevet

Stakkars lille lut!

Skulle skrevet et skikkelig trøstedikt med knallfine rim til deg, om jeg ikke hadde hatt det helt for jævlig selv.

Akk sann.

Men min sympati, den har du.

Skrevet

Kommer ikke øyeplagene fra nesen egentlig? Kansje munnbind hadde vært noe? Kansje noe fancy, sånn ala Michael jackson?

Skrevet

aner ikke, jeg plages ikke. hm... kan hun ikke bare ta på seg en burka og svømmebriller så er hun sikra?

Skrevet

Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... tenker du bør kjøpe deg en slik UV-drakt så du holder sol og pollen vekke fra kroppen din vennen:-) PS... noen har sendt deg en PM:-)

Skrevet

Hehe. ja burka, var vel ganske hett her inne en periode?

passe på at det ikke slipper inn noe pollen gjennom nettingen da. Det hadde vel kansje blitt værre en noe.

Skrevet

Har ikke så mye god råd å komme med, Synes kamskje den med burka og solbriller virker verd et forsøk ;o))

Men sympati oversendes herved i bøtter og spann.

Skrevet

Du skal få sympati av meg, hvis jeg får tilbake. Jeg merket pollen allerede i februar, og det blir praktisk talt bare verre og verre for hver dag. Dessverre lite medisiner som fungerer på meg - og siden du sitter der stakkarslig selv, antar jeg at det samme gjelder for deg.

Jeg har ingen andre gode råd enn solbriller å komme med - og det å forsøke å holde seg inne. Ja, det er forferdelig når det er så fint vær, jeg vet.

Skrevet

ikke solbriller. dykkebriller. de er jo tette på sidene og ingen ting kommer inn :D

Skrevet

Sympati!

Gubben her er plaga - han dusjer minst en gang om dagen i tillegg til hver kveld denne perioden. Det må til. Og så skifter vi sengetøy tredjehver dag. Høres ut som DE hygienefrikene, det er vi ikke. Men i pollenhverdagen er det nødvendig.

Skrevet

hehe... skremmer da ingen. ser bare ut som om du seriøst har lyst til og bade. speiselt om du har burka i tillegg. og har du bruka og dykkebriller så er det jo ett fett hva folk tenker. det er jo ingen som aner at det er deg :-)

Skrevet

Haha. Nei, du har rett - da hadde ingen ant at det er meg. Tingen er bare at jeg aldri ville tatt på meg det for morro en gang:p Får fnatt av tanken. Hadde vært stygg.

Da er jeg heller død av pollen:p

Skrevet

hehe.. du er redd for å se stygg ut med burka? haha raring. kan du ikke bare kjøpe en ordentlig fin en. en brudeburka og røde solbriller. da hadde du vært flott :)

Skrevet

DYKKEBRILLER MENER JEG

Skrevet

Haha. I burka kommer jeg til å se feit ut, dessuten kommer jeg ikke til å se ut som meg selv. Regner for øvrig med at folk hadde reagert hvis jeg hadde låst meg ut og inn av leiligheten ikledd røde svømmebriller og burka. Hadde sett helt wacko ut.

Skrevet

hehe... da hadde naboene fått noe og snakke om. jeg har en regel som går sånn "du har ikke gjort noe ordentlig galt før noen skriver om det på dib"

og jeg ser en vis fare for at det hadde blitt skrevet om på dib, om en dibber så en person gå i brudeburka og rødedykkebriller.

hadde vært hysterisk festlig. hadde jeg hat vilt mye penger skulle jeg har invistert i et antrekk selv. og jeg har ikke alergi en gang

Skrevet

Haha - nei du gitt... Jeg hadde ikke gått slikt kledd for noe i verden. Det hadde vært varmt forresten....:D

Penger eller ei - sånt antrekk bruker jeg IKKE penger på:P!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...