Gå til innhold

solkrem... hvilket merke anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Garnier kids 30, men syns hun får så mange røde prikker av denne... nærmest utslett kanskje.. Badet henne i dag og det hjalp litt etterpå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Dr Hauscka og Babyline, synes ungene får litt utslett av solen uansett jeg.

Skrevet

Prøv solkrem fra helsekost. lavera sin er veldig god. De inneholder naturlige ingredienser og er frie for parabener, parfyme etc som kan jenta de kan ha reagert på. også trekker de ikke inn i huden.

Skrevet

Vi bruker BabyLine sin. Den er litt tjukk å smøre ut, men den er uten parabener, eneste de hadde på apoteket uten parabener.

Hva som er skadelig igjen med den husker jeg ikke da, men mini er bare 10 mnd. om det har noe å si...

Skrevet

Hvordan er Dr Hauscka og Babyline? Er det veeeeldig klissete?

Solkremen vi bruker husker jeg ikke hva heter, men den er så vanvittig klissete så må kjøpe ny...

Skrevet

Mamma anbefalte piz buin, til lille bruker jeg uv drakt.

Skrevet

Haha skrive feil, sorry!

"Hva som er skadelig igjen med den husker jeg ikke da, men mini er bare 10 mnd. om det har noe å si..." Denne skal være : Hva som er skadelig igjen med det (parabener) husker jeg ikke...

Skrevet

Vi fikk beskjed om å bruke en som heter DERMAKID fra helsekosten. Fordi den som heter babyline er visst ikke den samme som i fjor. Var to kamerater som gikk hvert til sitt eller noe sånt, han ene fikk visst navnet og andre fikk oppskriften på kremen. Så da valgte vi dermakid. Den er tykk å smøre på også er det fysisk sperre, ikke kjemisk sperre eller hva det heter.... Skal visst være bra:-)

Skrevet

Babyline er litt klissete ja, men Dr Hauscka er litt seigere i konsistensen, men de skal visst beskytte bra.

Skrevet

Veldig fornøy med Babyline. Litt rar lukt på, men fikk anbefalt den på apoteket. Husk å smør GODT ut, eller blir man helt hvit=)

Skrevet

Parabener virker hormonforstyrrende,kan øke veksten av kreftceller og gir allergier

Skrevet

Anbealer dermakid, den er lett å smøre ut, ikke så klissete og den virker god for huden.Jenta mi har atopisk hud og reagerer ikke på denne solkremen ikke er den så dyr heller.Spurte damen på helsekost hva som var forskjell på denne og babyline sin og da mente hun at dermakid var bedre og tilsatt mer naturlige ingredienser.

Skrevet

Aha ja, visste det var noe serru!

Hun på apoteket lurte på om det var noe kampanje på den eller noe, for det hadde gått utrolig mye. Var tomt i to apoteker, og på det andre jeg var sendte hun alle kundene ned i det tredje apoteket. Hehe går visst unna med den babyline solkremen.

Skrevet

har du vært inne på grønn hverdag sine sider, der står de mye bra ang solkrem:) til barn og voksne

Skrevet

Vi bruker Dr. Hauscha (helsekost). Den er en av de som kommer best ut i test hos Grønn hverdag. Ale solkremer med fysisk filter er klissete, men det må de nesten være. De som ikke er klissete har kjemisk filter og det vil ikke jeg bruke på egen hud en gang. Bruk heller lit ekstra tid til å smøre den ut. Det tar uansett ikke så veldig lang tid.

Vi unngår alle solkremer som det er parfyme i. Da får man lett utslett og det er helt unødvedig i kremer for barn.

Litt soleksem nå i starten når sola plutselig slår til for fullt er ganske vanlig, og går over etter et par dager uten sol.

Skrevet

Jeg liker Vichy sin, den er uten parabener, har høy faktor (50+ til minsten), og den er grei å påføre og etter at den har trukket inn er huden ikke klissete :)

Skrevet

Ungen blir ikke klissete fordi den inneholder kjemisk filter som ikke anbefales for barn. I tillegg er det parfyme i den.

Skrevet

Tusen takk for mange fine svar. Snuppa bruker solkrem i barnehagen og da hun kom hjem så jeg alle de små prikkene og rødheten. Kan ikke huske at hun så slik ut i fjor, men men. Jeg skal iallefall ut og handle ny. :)

Skrevet

Her bruker vi Nu Skin produker,ikke noe dritt i dem,lett å smøre ut.

Skrevet

Aloe Vera Kids Sunsafe SPF 25

Anne Karins Solskinn solkrem med aloevera og karotin SPF 15

Anne Karins Sommer solkrem med aloevera og jojoba SPF 15

Babyline sollotion SPF 25

Derma Baby Solcreme SPF 25

Dermanord Sun Lotion SPF 15

Dermanord Sun Protecting Oil SPF 20

Dermikid solkrem SPF 22

Lavera Neutral solkrem SPF 40

Lavera Neutral Sun Spray til baby & barn

Disse kremene er uten kjemoisk filter og uten parfyme. Anbefales alle til barn av Grønn hverdag.

Skrevet

Nature & sun. er visst anbefalt - best i test. solfaktor 50

Skrevet

babyline er noe shit! Den er fæl å smøre ut. klissete og tjukk. Og min jente fikk masse utslett av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...