Gøril (210406) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har brukt Garnier kids 30, men syns hun får så mange røde prikker av denne... nærmest utslett kanskje.. Badet henne i dag og det hjalp litt etterpå..
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Bruker Dr Hauscka og Babyline, synes ungene får litt utslett av solen uansett jeg.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Prøv solkrem fra helsekost. lavera sin er veldig god. De inneholder naturlige ingredienser og er frie for parabener, parfyme etc som kan jenta de kan ha reagert på. også trekker de ikke inn i huden.
Turid Laila Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Vi bruker BabyLine sin. Den er litt tjukk å smøre ut, men den er uten parabener, eneste de hadde på apoteket uten parabener. Hva som er skadelig igjen med den husker jeg ikke da, men mini er bare 10 mnd. om det har noe å si...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Hvordan er Dr Hauscka og Babyline? Er det veeeeldig klissete? Solkremen vi bruker husker jeg ikke hva heter, men den er så vanvittig klissete så må kjøpe ny...
Mille** Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Mamma anbefalte piz buin, til lille bruker jeg uv drakt.
Turid Laila Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Haha skrive feil, sorry! "Hva som er skadelig igjen med den husker jeg ikke da, men mini er bare 10 mnd. om det har noe å si..." Denne skal være : Hva som er skadelig igjen med det (parabener) husker jeg ikke...
*Minnie Mus* Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Vi fikk beskjed om å bruke en som heter DERMAKID fra helsekosten. Fordi den som heter babyline er visst ikke den samme som i fjor. Var to kamerater som gikk hvert til sitt eller noe sånt, han ene fikk visst navnet og andre fikk oppskriften på kremen. Så da valgte vi dermakid. Den er tykk å smøre på også er det fysisk sperre, ikke kjemisk sperre eller hva det heter.... Skal visst være bra:-)
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Babyline er litt klissete ja, men Dr Hauscka er litt seigere i konsistensen, men de skal visst beskytte bra.
cherry coke Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Veldig fornøy med Babyline. Litt rar lukt på, men fikk anbefalt den på apoteket. Husk å smør GODT ut, eller blir man helt hvit=)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Parabener virker hormonforstyrrende,kan øke veksten av kreftceller og gir allergier
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Anbealer dermakid, den er lett å smøre ut, ikke så klissete og den virker god for huden.Jenta mi har atopisk hud og reagerer ikke på denne solkremen ikke er den så dyr heller.Spurte damen på helsekost hva som var forskjell på denne og babyline sin og da mente hun at dermakid var bedre og tilsatt mer naturlige ingredienser.
Turid Laila Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Aha ja, visste det var noe serru! Hun på apoteket lurte på om det var noe kampanje på den eller noe, for det hadde gått utrolig mye. Var tomt i to apoteker, og på det andre jeg var sendte hun alle kundene ned i det tredje apoteket. Hehe går visst unna med den babyline solkremen.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 har du vært inne på grønn hverdag sine sider, der står de mye bra ang solkrem:) til barn og voksne
Lekamøia Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Vi bruker Dr. Hauscha (helsekost). Den er en av de som kommer best ut i test hos Grønn hverdag. Ale solkremer med fysisk filter er klissete, men det må de nesten være. De som ikke er klissete har kjemisk filter og det vil ikke jeg bruke på egen hud en gang. Bruk heller lit ekstra tid til å smøre den ut. Det tar uansett ikke så veldig lang tid. Vi unngår alle solkremer som det er parfyme i. Da får man lett utslett og det er helt unødvedig i kremer for barn. Litt soleksem nå i starten når sola plutselig slår til for fullt er ganske vanlig, og går over etter et par dager uten sol.
Gunni_2 Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Jeg liker Vichy sin, den er uten parabener, har høy faktor (50+ til minsten), og den er grei å påføre og etter at den har trukket inn er huden ikke klissete
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Ungen blir ikke klissete fordi den inneholder kjemisk filter som ikke anbefales for barn. I tillegg er det parfyme i den.
Gøril (210406) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk for mange fine svar. Snuppa bruker solkrem i barnehagen og da hun kom hjem så jeg alle de små prikkene og rødheten. Kan ikke huske at hun så slik ut i fjor, men men. Jeg skal iallefall ut og handle ny.
Stjerne37 Skrevet 8. mai 2008 #19 Skrevet 8. mai 2008 Her bruker vi Nu Skin produker,ikke noe dritt i dem,lett å smøre ut.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #20 Skrevet 8. mai 2008 Aloe Vera Kids Sunsafe SPF 25 Anne Karins Solskinn solkrem med aloevera og karotin SPF 15 Anne Karins Sommer solkrem med aloevera og jojoba SPF 15 Babyline sollotion SPF 25 Derma Baby Solcreme SPF 25 Dermanord Sun Lotion SPF 15 Dermanord Sun Protecting Oil SPF 20 Dermikid solkrem SPF 22 Lavera Neutral solkrem SPF 40 Lavera Neutral Sun Spray til baby & barn Disse kremene er uten kjemoisk filter og uten parfyme. Anbefales alle til barn av Grønn hverdag.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 8. mai 2008 #21 Skrevet 8. mai 2008 Nature & sun. er visst anbefalt - best i test. solfaktor 50
ape Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 babyline er noe shit! Den er fæl å smøre ut. klissete og tjukk. Og min jente fikk masse utslett av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå