enda en Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei jenter! Lenge siden jeg har sett noe til dere her! (ja jøss, flere dager...hihi!) Hva skjer? Har dere testet noe mer? Her fikk jeg mensen idag, så da er neste EL rundt 25.mai. Sånn ca. Og går utifra at IKM blir i uke 24. Mensen var forøvrig mellom 5 og 3 dager forsinka nå, sikkert pga teste-stress... =) Håper på å ha litt mer is i magen neste testerunde. Kremt!
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei... er bare en liten tur innom jeg. Jeg er hos svigermor, og er på vei ut døra her straks... Jaja, du får se det positive i det... nå er det iallefall nye muligheter for deg, med ny periode og greier:o) For min del så går det i samme tralten... ingen mensen, dag 39. MEN de siste syklusene har vært på 45 dager, så jeg får vente til dag 50 iallefall, før jeg tar en test... har ikke tatt flere siden sist. Tok en EL-test med en svaaaak strek på, men det har jo ingenting og si Ellers så koser jeg meg ute i det fine været om dagen, så da blir det lite BIM og DIB på meg:o) driver og maler huset og forbereder meg for å ta fatt på jobbing til uka, da permisjonen er over;o) du da? fikk du PMen min? Ja, det lønner seg nok å vente med å teste... men du får prøve da:o) Krysser fingre for full klaff for oss i neste pp jeg! klem
enda en Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Åja, ingenting nytt siden sist. Kjedelig da! Ja, fikk PM din, fikk ikke du min? sendte jo et så langt og fint svar! Men da får jeg bare sende et nytt brev. =) Her er det også vårlige sysler ute. Har litt malearbeid som gjenstår fra ifjor, men må vente til det er mer sommerlig ute. Ja jeg rekker såvidt EL, før mannen blir gressenkemann for noen uker. Så det var svæææært heldig at mensen kom nå, for å si det sånn! =) Satser på februar barn ja... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå