*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Ser den er på tilbud på barnas hus..og at det er med Isofix base til bare 1500..dette er jo super billig.. noen som har erfaringer?? finnes det tester av dette setet... Er viktig for meg at det er isofix base til setet jeg skal ha..
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg også lurer veldig på dette... Lett overalt på nettet jeg etter test av det sete der;) Det er jo superbillig ja....
Mrs. Bouquet Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Har aldri hørt om noen som har/har hatt den bilstolen, mulig den er helt ny? Generelt har ikke brio bilstoler komt særlig bra ut i tester etter min oppfatning, men denne vet jeg ingenting om.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Vi har kjøpt den, men ikke fått tatt den i bruk enda.. Men har testet den litt på gulvet her, og det er en negativ ting med den. Håndtaket kan settes i tre forskjellige posisjoner. Helt bak, slik at den blir en støtte mot gulvet. Midt i mellom (som den ifølge bruksanvisningen visstnok skal stå hvis du skal ha stolen på gulvet og vugge barnet), og opp foran når man skal bære. MEN, når det står midt i mellom, så faller stolen bakover når man vugger på den!!! Men dersom du har håndtaket i bærestilling, så er stolen mer stabil. Ellers kan du også ha det helt bak. Da er den helt stødig, men du kan ikke vugge. Vi ble litt sjokkert da vi fant det ut først, og vurderte å levere tilbake, men diskuterte og bestemte oss for å beholde setet. Det viktigste er at det er et bra bilsete, det er jo det som er hovedsaken med det. Og så lenge vi er oppmerksom på svakheten, så passer vi bare på å ikke sette håndtaket i den posisjonen som gjør setet ustabilt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå