Gjest neinåaltså Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Er det for tøft å legge opp til at barn 1 og 2 er 6 og 3 år når en nr 3 kommer? Bedre å vente til begge de store er "store", type 8 og 5..? Er litt i tvil om hva som er "best", bra blir det jo uansett når det først er i gang da men.. Er KJEMPE babysyk allerede og minste er bare 22 mnd nå da.. Så med klaff nå vil det bli mindre enn 3 år mellom.. Noen med ideer om ideel aldersforskjell?..
Northernlights Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde 3 barn på litt under 4 år, og hadde glatt GLATT!! gjort det samme igjen. =oD Om jeg var ung og barnløs, da ;o)
Gjest neinåaltså Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 He he. Tøft det må jeg si.. Så ditt råd er å bare kjøre på det da?.. Mannen min er skeptisk, samtidig tror jeg argumentet med at vi da korter ned total småbarnsperiode litt teller litt. Han er ikke positiv til noen attpåklatt hvertfall.. Hm.
Solitude Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg sier : Why not Mine var nettopp blitt 2 år og 6 år når tredjemann kom og det var noen startproblemer men det gik seg fort til. Er jo deilig å bli ferdig med baby periode og når barna blir litt eldre og mer selvstendige Nå er mine 3,5 - 5,5 og 9 og er en skikkelig god "gjeng"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå