Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har veldig lyst til å bestille meg fotpleietime, for det begynner å bli vanskelig å klippe tånegler, file hæler, ha på lakk osv... Men, så er det den hærsens vorta da, som jeg har slitt med en stund (har prøvd alt for å få den bort, men uten hell). Synes det er ekkelt selv, og gruer meg litt til fødselen pga den. Er det da ok å bestille seg time til forpleie, eller er det dårlig gjort overfor fotpleieren? Synes de også det er ekkelt? Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Ekkelt er det jo ikke, men kanskje litt upraktisk... jeg har ikke avslått en kunde pga fotvorte, men dette fordi jeg har engangsutsyr til disse kundene. Problemet er nemlig at skulle denne begynne å blø er dette svært smittsomt, som du sikkert forstår er det ingen fotpleier som vil ha en kunde som ringer å sier de fikk forvorte etter siste time.. Så jeg setter pris på at slike ting iallefal blir nevnt, så er jeg klar over det, kan forberede det jeg skal bruke, isteden for å bli overasket med en vorte... Så ring og hør, men si det som det er:) -Fotpleier
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 gå til hudleie og fjern den, davel. private har ingen ventetid, og du trenger ikke henvisning-
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Har jo vært hos hudlege og fått fryst bort flere ganger, men det hjelper ikke. Har også vært hos fotpleier og fått på edikksyre, salpetersyre, lapiz og det som er. Nå har jeg gått over til å prøve kjærringråd som salt og banan. Tar gjerne i mot andre råd for å få bort dritten! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå