Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke har vært på 6 ukers kontroll til fastlegen? har ikke lyst pga gu undersøkelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte og svare alikevel.Så ikke hva du mente før jeg trykket meg inn.Jeg har vært på 6 ukers kontroll.Hva er problemet? Du har født og er ikke noe og tenke på.Hva mener du?

Skrevet

Etter et svangerskap med mange gyn.undersøkelser p.g.a diverse komplikasjoner samt en lang fødsel, var GU på 6-ukers kontroll kun en fjert i verdensrommet. Veldig fort overstått. Så tar de kreftprøve av deg samtidig.

Men du kan jo også si nei. Det er jo du som bestemmer det, men det anbefales jo å gjøre det da.

Skrevet

du trenger jo ikke ta den etter nøyaktig 6 uker dersom du synes det er for tidlig, er bare å vente til du er klar for det :) personlig synes jeg det var greit å vite at alt var i orden igjen etter fødselen

Skrevet

Jeg hadde ikke gu undersøkelse, det er valgfritt dersom du ikke revnet mye under fødsel, for da vil de sjekke om alt er som det skal.

Skrevet

Jeg fikk vite på sykehuset at jeg kunne får 6 ukers kontrollen med jordmoren jeg har gått hos i hele svangerskapet. Det var mye bedre:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...