FuriLaks Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 et veldig snedig navn på et barnevogn: Lulu..... Og hun som trillet vogna var ikke afrikansk, så heller veldig opprinnelig norsk ut. Morsomt. Kan jo ha vært et kallenavn eller rett og slett ironisk ("jeg syns egentlig barnevognskilt er teit"aktig) Hehe. Ikke vet jeg. Hørt navnet før eller?
Minesmå:)+en til! Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 HAHAHAHA... Hunden til svigerinna mi heter Lulu! En Pomeranien...
prekæs Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Har hørt det ja. sjelden jeg legger merke til navn slik, men så en liten, svensk gutt som het Sixten, var jo litt kult da:) Må jo være uvanlig, selv i Sverige
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Trodde sixten var ganske normalt jeg..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 jepp: Resultat av din sökning: Dubbelnamn med bindestreck räknas som ett namn. I sökningen ingår personer som var folkbokförda i Sverige den 31 december 2007. [ Sökord: sixten | Kön: Man ] Det finns 8794 män som har förnamnet Sixten . Av dessa har 2291 namnet Sixten som tilltalsnamn/förstanamn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå