Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Skal ta denne i morgen og må da faste fra kl 20 eller 20:30. Kan jeg drikke vann etter dette? Hvor mye? Gjennom hele natten? Har ikke fått noe skriv om testen.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 vann kan du drikke. men ikke saft eller juice
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Puh! Så for meg en pinefull natt. Takk for kjapt svar.
2SmåTroll Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 trodde du måtte være fastende fra midnatt jeg.. når jeg tok testen fikk jeg ikke lov og drikke vann eller noe. eller maks et halvt glass vann på morningen.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 jeg fikk beskjed om at så lenge jeg holdt meg til vann hadde d ingen ting å si på resultatet av testen:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk også beskjed om å være fastende fra midnatt, det vil si absolutt ingenting inn, ikke vann heller...
mille2 Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Du kan ikke drikke vann fordi det kan påvirke prøvesvaret.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 jeg kan ikke skjønne at vi har fått så forskjellige svar. jeg fikk beskjed om at vann ikke kunne på virke test resultatet i d hele tatt å at d var bedre at jeg drakk vann å følte meg bra en at almen tilstanden ble dårligere pga dehydrering...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2008 Får holde meg til å fukte munnen med en slurk til natta og noen små munner i morgen tidlig. Så er jeg sikker.
MammaTilVerdensBesteGutt Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Høres ut som det lureste, ja. Fikk også beskjed om å ikke drikke etter kl 9 og var dødstørst når jeg skulle drikke den sukkerlaken. Det var forsåvidt bra for ellers hadde jeg sikkert fått problemer med å få den ned.. Makan til søtt kliss... Blæh... Lykke til i morgen!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk spise eller drikke etter midnatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå