3barnsmamma<3 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg føler jeg spiser hele tiden. aller verst er det etter middag. spiser godt til middag, føler meg mett i 15 min, så føler jeg meg sulten igjen. Og slik er det utover hele kvelden. Enkelte kvelder må jeg ordne meg skikkelig mat på kveldstid. i går fant jeg kylling i fryseren som jeg stekte, og kokte ris. namm. Er det flere som føler det slik??
November nurk, i Desember Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 jeg gikk brått fra kvalm, og null matlyst. til mat monster. he he. egentlig ikke noe gøy. jeg lager meg ikke "full middag" til kvelds. men "fyser" og går i skapene. sambo rister bare på hode av meg.........
Ellebettemor Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Har vært på kiosken ved jobben noen ganger i det siste, og kjøpt meg en liten potetgullpose. Sliter med småkvalme, og det hjelper (ikke noe alvorlig kvalme altså). Føler for å spise ganske så ofte på formiddagen (stor lunsj og litt småspising rundt den), men til middags/kvelds er jeg som normalt.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Til og met veke 8 var eg totalt matvrak. Var svolten som ein ulv konstant så eg la nok på meg eit par kilo dei vekene. Mannen min holdt på å le seg i hel. Han hadde ikkje sett makan til matlyst hjå nokon før. Det har heldigvis gått over:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå