lego Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hva slags sandkasse har dere? Ferdigkjøpt i tre eller plastikk? Eller en hjemmesnekra en? Vi vurdere å kjøpe en i tre, med lokk som blir til benk. Men jeg synes den så så liten ut. Er den det? Men de i plastikk er jo ikke noe særlig større vel? Både jeg og sambo har 10 tommeltotter, så det blir nok ikke til å lage en selv ihvertfall... *hihi
snartmammapåny Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Vi har kjøpt en liten en i tre som har lokk som gjøres om til benk;) Tror den er stor nok jeg, iallefall de første årene.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøpte en ferdigkjøpt sandkasse i tre. Men ikke den med lokk som blir benker... Kikket på den, men de benkene "stjeler" plass i en allerede liten kasse. Jeg kjøpte denne: http://www.rkc.no/produkt.html?ebiz_products.pid=391&mcid=3&ebiz_pcategory.cid=17 på Byggkjøp til 499, er fornøyd med den! Kjempelett å sette sammen, bare å "lafte" i vei Bare kantene på toppen som skal skrus fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå