Gå til innhold

Hei alle dere som vil bli spådd:)


magica fra tryll

Anbefalte innlegg

Hei

Kan du se på meg også? Lurte på om/når jeg blir gravid og evnt kjønn?

Er født 131071 og han 210977

Tusen takk for svar:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tante pose!

Får oktober jeg, men får jo håpe jeg tar helt feil og at det skjer før! Jente:) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har egentlig fått veldig mange ulike svar her inne nå.. :P Men skal være fornøyd bare jeg blir gravid så! :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei turbotroll!

Får 9. august. Får ja på at forholdet varer. Bryllup utover høsten?? Oktober?? Masse Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fomle&ariel!

Får juli jeg. Gutt (og/eller jente)?? Usikker her altså! Sliten i hue nå. Skal dobbeltsjekke igjen en annen dag.Får håpe jeg tar feil og at den sitter nå da:) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei magica fra tryll!!!

 

jeg er født 05.07.1984, har 1 sønn fra før, ønsker et barn til.

samboer født 30.09.1984

 

ser du når og hvilket kjønn?

 

 

setter umåtelig stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

 

Vil du se om du ser flere barn på meg? evnt når og kjønn?

 

 

Er f 14.10.74

 

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei spådame med baby i magen!

Ja på gravid og jente. Kan du se på meg og? Når gravid og kjønn? 291266 og han 170564. Og ellers hva som måtte poppe opp i hodet ditt hehe.. Klem til deg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste lengre opp i her at du begynte å bli sliten...det vet jeg at det blir man...

 

det var teit at jeg spurte om jeg var gravid da, også stod det i nicket mitt...grunnen er at jeg ikke har fått noe svar fra legen enda skjønner du... blodprøven var negativ den også, også skal jeg ta en ny en til om 2 uke ca...trur du den er positiv da??

 

Mhm... trur du vil bli gravid på egenhånd (med tanke på aldern) nå til høsten eller rundt vintertider igjen..trur det blir en gutt altså... har dere en hund som dere er veldig glad i ??

 

hva ellers popper opp i hue ditt om meg da? fødsel og slikt? trur du det blir des, eller jan. som jeg føder? hihi....

 

ta de spm som du orker altså...men det er så moro så man klarer ikke å la være av og til...men greit med pause av og til også ;P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...