solemio Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hehehe, merker at jeg har blitt gammel når jeg må spørre dere om dette. Jeg skal på venninnetur til Amsterdam og den ene spurte: Tar dere med nattklubbtøy? Det slo meg at jeg strengt tatt har mest brun pub-tøy,- hva er det ultimate antrekket på nattklubb i våre dager? (Alt man skal spørre om...=)
Mamma´n til A og F Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Her er det vel delte meninger, men jeg ville gått for en mørk olabukse som sitter perfekt, topp eller tunika og noen lekkre sko. Eventuelt en enkel kjole.
firemerkersmør Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Ha-ha-ha. Feilforum:-) Men, hvis du lurer på hva som er hottest på kosedressfronten...
solemio Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Hehe, ja dette er vel stuegrisstedet med de såre brystvortene..... Gleder meg veldig til å stikke av i noen dager nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå