Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, merker at jeg har blitt gammel når jeg må spørre dere om dette. Jeg skal på venninnetur til Amsterdam og den ene spurte: Tar dere med nattklubbtøy? Det slo meg at jeg strengt tatt har mest brun pub-tøy,- hva er det ultimate antrekket på nattklubb i våre dager? (Alt man skal spørre om...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tights? Topp? Tunika? Kjole?

Skrevet

Her er det vel delte meninger, men jeg ville gått for en mørk olabukse som sitter perfekt, topp eller tunika og noen lekkre sko.

 

Eventuelt en enkel kjole.

Skrevet

Ha-ha-ha. Feilforum:-) Men, hvis du lurer på hva som er hottest på kosedressfronten...

Skrevet

Hehe, ja dette er vel stuegrisstedet med de såre brystvortene..... Gleder meg veldig til å stikke av i noen dager nå!

Skrevet

Bra tips. Takk! (Så deg ikke først)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...