Tøysetipp Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Å vaske knær og tær med grønske på og ei lita utslitt tulle som sover i sengen sin i mammas gamle dynetrekk som hører sommeren til - med blonder på. Et gjennomluftet rom som lukter syriner. Det var et minne tilbake fra min egen barndom dèt. Å, så deilig det er med sommer..
NoDoubt Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Her har vi og skikkelig vår/sommer lukt! Hevd lukt!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hehe..har to nybada sjarmtroll her på gulvet som for e halvtime sia var temerlig møkkete etter å ha lekt ute i hagen :-) Det er herlig med vår og sommer ja...ikke så varm her i norvest enda, men det blir nok etterhvert. Var godt å sitte ute nå på ettermiddagen og kvelden i hvertfall..sola skinner enda...
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ja, det er fantastisk. Man føler seg mer i live på denne tiden av året enn midt i januar...
prekæs Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Oi. Blomstrer syrinen alt hos deg? Trodde det var tidlig her jeg, med store knopper. Deilig med sol og varme så lenge det varer.
Tøysetipp Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 Ja, her har de just begynt å blomstre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå