Gå til innhold

Så utrolig nydelig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å vaske knær og tær med grønske på og ei lita utslitt tulle som sover i sengen sin i mammas gamle dynetrekk som hører sommeren til - med blonder på. Et gjennomluftet rom som lukter syriner. Det var et minne tilbake fra min egen barndom dèt.

 

Å, så deilig det er med sommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi og skikkelig vår/sommer lukt! Hevd lukt!

Skrevet

Hehe..har to nybada sjarmtroll her på gulvet som for e halvtime sia var temerlig møkkete etter å ha lekt ute i hagen :-) Det er herlig med vår og sommer ja...ikke så varm her i norvest enda, men det blir nok etterhvert. Var godt å sitte ute nå på ettermiddagen og kvelden i hvertfall..sola skinner enda...

Skrevet

Ja, det er fantastisk.

Man føler seg mer i live på denne tiden av året enn midt i januar...

Skrevet

Oi. Blomstrer syrinen alt hos deg? Trodde det var tidlig her jeg, med store knopper. Deilig med sol og varme så lenge det varer.

Skrevet

hehe..fikk frysninger jeg nå =)

så herlig =)

Skrevet

Ja, her har de just begynt å blomstre..

Skrevet

Nå må jeg sjekke syrinene mine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...