Gå til innhold

lagt ut oppdater mage bilde 26+1:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tihi begynner å bli stor nå ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin mage!! Litt rart å si dette etter å ha skrevet at du har fin mage, men vi har faktisk ganske like mager - er noen uker lengre på vei enn deg, så jeg har nok litt større mage, men har også akkurat samme føflekk! Hihi....

Skrevet

tusn takk:)

hehe så gøy:)

Skrevet

Hei Du har kjempeflott mage! Min er faktisk ganske lik. Det er så godt å se at du er stolt over magen! Min mor kom med en sleivete kommentar sist jeg var gravid om at jeg var så stor. Hun sa at det så ut som jeg var en måned lenger på vei enn det jeg var! Jeg ble kjempe lei meg og trodde alle bare syns jeg var gigantisk. Etter det ville jeg bare skjule magen:( I dette svangerskapet gjør jeg dessverre det samme, men merker at det er godt å se andre mager, og at jeg faktisk er ganske så normal! Man bør jo være glad og stolt over magen sin...

Skrevet

Tusn takk:)

så synd at moren din sa d. du skal jo strutte stolt med magen din:)

ingenting som er flottere en gravide mager stor eller liten:)

jeg skal selv nordover til min familie i helgen å kommer nok til å få høre hvor stor jeg er å at jeg må passe på vekten å så lignende men jeg har ingått en pakt med meg selv om ta jeg ikke skal la d gå inn over meg.

d er så få ganger i livet vi får oppleve noe så flott som å være gravide så jeg skal bare nyte d:)

Skrevet

Ja du har en stor og flott mage:)

Jeg er 26+4 og har vel omtrent halvparten så stor mage,men jeg er stolt av den ja:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...