Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Wow, stor og fin mage : ) Har termin 3 dager før deg og føler meg ganske stor jeg også. Men min ligger lavt denne gangen, ser din ligger høyt. Venter du gutt ? Fikk gutt sist, de tror det er jente denne gangen, så mulig det er derfor magen er så lav nå.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 tusn takk:) ja di sier at jeg har typpisk gutte mage;P
misscathi Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Min mage er mye mindre, og jeg er i 25 uker. Føler nesten at den er for liten, selv om sf målet er over kurven. Hvor høy er du? Har hørt at det kan ha noe å si. Jeg er ganske høy, 173, så det er jo mulig at det er derfor min virker så liten. sikkert halvparten av din.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 168cm:) men har lange ben og kort overkropp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå