Gå til innhold

Et par spørsmål til dere med bunader....

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1- noen her som har handlet på "bunadstradisjoner", og kan si noe om det?

2-Betaler man på forskudd, eller etterskudd?

takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

og nå var det plutselig ingen her som hadde bunad??

Skrevet

har bunad men ingen erfaring fra bunadstradisjoner..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

vet du hvordan det er med betalinga da? :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

sånn gennerelt, altså!

Skrevet

Veldig mange arver jo bunad, sikkert derfor det blir vanskelig å svare...

Skrevet

Ikke vondt ment, men legg heller til og kjøp bunad produsert i Norge etter norske håndverkstradisjoner. Og med norske materialer. Da får du den tilpasset nøyaktig, og det er vanlig å ta mål + å prøve den minst en gang under prosessen. Og skulle du føle for å selge den engang tipper jeg du får langt mer igjen for den norske, selv sett i forhold til prisen:)

Gjest irismor
Skrevet

Sier det samme som Prekæs. Sjekk heller husfliden.no

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, tenkte ikke over at de ikke var produsert her. Hehe. Takk for det, selvfølgelig vil jeg ha kvalitet!!

Skrevet

Ville sjekket opp brukte, norske bunader. Man kan gjøre kupp der og kjenner flere som har fått tak i brukte som er som nye til halve prisen:)

Skrevet

Kjøpte bunad nå med en som heter norske bunader. Bunaden var kjempe nydelig og det var skikkelig arbeid gjort så ikke noe å si på det. Nå vet jeg ikke hvor du har tenkt å kjøpe fra da men her var det slik at jeg prøvde bunaden og den måtte rettes litt på så betalte ingenting før bunaden passet og jeg fikk ta den med. Hadde to prøvinger.

Skrevet

Har bunad, men den sydde og broderte mamma til konfen min. Kjøpte stoff, mønster og garn (til broderiet) hos husfliden... dette er jo14 år siden nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...