Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 har elastisk bæresjal, men har lyst på en mei tai også hehe. så på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12913532&sid=xz3cbaQg6M6838147&WT.svl=Link noen som ikke var så dyre, men er litt skeptisk alikavel... Er det sånnd e skal være? Takker om noen gir sin formening:)
*1+1=2 små* Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 jo ser jo greit ut det! Kanskje litt korte stropper, så du må knyte forran! jeg lager sånn tvinneknute over ryggen på lille før jeg fører stroppene under beina og over på min rygg igjen!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 ok:) flott at du sa det... hvor lange stropper bør det være???
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ca 200cm, jeg også og det duger fint for oss, jeg er ca 175 cm høy. Men du kan jo evt bestille en av henne med lengre stropper, hvi det er viktig for deg?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 jeg er 162 høy, så vet ikke om det har noe å si? -HI-
Ginger-mor Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har nylig kjøpt en MT av henne:) Kjempesøt dame, og veldig flink syerske. For meg er stroppene mer enn lange nok. Jeg snurrer to ganger, tar stroppene bak, og fram igjen. (jeg er 1.67, men tynn) Jeg har ikke prøvd så mange MT-er, så jeg har ikke så mange å sammenligne med, men jeg synes den er helt grei (kjempefin pris, forresten) Savner litt mer polstring på skulderstroppene, men begynner å få dreisen på det nå. Det krever litt øvelse å bruke en MT, selv om den er veldig enkel å ta på. Men én ting må jeg si: Denne MT er beregnet på babyer fra 5-6 mnd. Datteren min er 7 mnd, og den er fortsatt litt stor til henne. Jeg må liksom dytte stoffet litt sammen, for at hun skal kunne bøye knærne, og det er litt vanskelig å få den "stram" nok, hvis du skjønner. Men da jeg kjøpte den, snakket Erica om at hun var i ferd med å designe en mindre modell. Bare så du vet det
Audacious Angel Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Ja den ser jo grei ut... litt lite polstret i stroppene (noe jeg er avhengig av for god bære komfort... god polstring i både skulder og midje stropp er viktig) Også liker jeg ikke å knyte på magen sånn, jeg må ha stroppene i tvist på ryggen til babyen og så under rompa og mellom beina på babyen før de knytes på ryggen. Men det var bare min mening. Jeg syr mine mei taier selv så får jeg de akkurat sånn som jeg vil ha de, he,he.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 tusen takk for flott innelgg:) jeg har nemlig en på 7 mdn selv som er stor så bra at dne er romslig:))) Men audacious Angel: kanke du sy en til meg da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå