Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Var hos frisøren i går å klippte meg og skulle liksom farge håret,men fikk ikke lov av henne.... farget håret flere ganger under forrige svangerskap og fikk beskjed om at det ikke var farlig... men nå er det altså plutselig ikke bra lenger... men det var visst bare de første mnd,etter det så var det visst greit igjen... vet ikke hva jeg skal tro på snart,nesten ALT er jo plutselig farlig jo...!!!!
Nagilimia Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk farget håret av min faste frisør som også er gravid. Det er ikke farlig. Det eneste man ikke skal er å bruke sånn knallsterk avfarging. Som hun sa: "Jeg har ikke vært sykemldt en dag, og da blir det litt ironisk når gravide kommer å er bekymret. Jeg farger hår flere ganger om dagen". Det gikk i hvertfall bra med meg Orker ikke bekymre meg om alt jeg.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 ikke at jeg bekymrer meg om alt... blir bare ganske forvirra... er det ok eller ikke lissom... farget jo håret flere ganger forrige gang,og han er jo helt normal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå