Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min syklus er på ca.32-33 dager. I dag er jeg på dag 21. Trodde el skulle være sånn midt i, rundt 2 mai, men først i dag har jeg symptomer. Litt ømme pupper, el-utflod... hmm... merkelig.

Jaja, tror vi hopper til køys for sikkerhets skyld ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til. Kan hende du har el i dag. kan du ikke ta el-test?

Forresten, så kan sædceller leve noen timer, så bare og hoppe til køys!:-)

Håper det klaffer...

Skrevet

Hei Studdis

Har du prøvd å måle temperaturen? Må måle tempen på samme tidspunkt hver morgen før du står opp. Ett ok apparat som lagrer temperaturen din og kan gi deg utskrift, fortelle når eggløsning er, er pearly hos www.pfc.no Jeg er veldig fonøyd med dette systemet. Har du prøvd å regulere menstruasjonen din med akupunktur? Syklusen din er kanskje litt lang.

PS: ligg med hofte partiet høyt og bena i været en halvtime/time etter sengehygge, funker for meg og mange andre.

Masse lykke lykke til

Mvh KS

Skrevet

Takker for svar :-)

Jeg har aldri forsøkt å måle temperatur eller ta el-tester osv. Ja - jeg har en lang syklus, men med unntak av nå når jeg vil bli gravid så har jeg vært fornøyd med det. Hørtes jo litt spennende ut med akupunktur!

Jeg har tre barn og ble gravid med både nr.1 og nr.2 i 1pp, mens brukte 5pp for å få nr.3. Nå er dette noen år siden, er blitt 29år, og er 4 år siden forrige barn ble født, så jeg må jo regne med at ting kan ta tid denne gangen. Jeg fjernet hormonspiralen for to mnd siden, men dette er første mnd vi seriøst forsøker. Spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...