Gå til innhold

Noen som vet- sitrongul urin...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ekle detaljer her men men.. Var på do i sta og tørket meg når jeg var ferdig. Kikket på papiret av gammel vane( har blødd litt i sv.skapet) og det jeg så var urin med en nesten selvlysende gul farge! Hjelp, hva er dette for noe rart? Er jeg uttørket liksom? Man får jo urin med sterk farge hvis man har drukket for lite, men denne fargen var liksom annerledes- fryktelig sterk sitrongul farge.... Vet ikke om jeg burde være bekymret for noe.. Burde jeg det tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :) Min er også slik, har en snodig gulfarge den aldri har hatt før! men var på kontroll hos legen i dag, og alle prøver var heeeeelt fine :) Var ikkeno å bekymre seg for sa han, men jeg ville likevel stukket innom legesenteret med en urinprøve å be dem sjekke jeg da... det tar to min, og så slipper du å bekymre deg!! Godt å slippe alle disse bekymringene :) Lykke til!

Skrevet

mye av det man spiser setter farve og lukt på urinen,asparges,gulrot,rødbeter,paprika, div juicer...

Sjekke heller om det varer, ellers er det nok som du sier at du har fått for lite vann i deg eller det er noe du har spist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...