Gå til innhold

Hvor lenge blø etter (død)fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte min lille datter i uke 26, måtte avbryte svangerskapet pga alvorlig hjertefeil :( Dette er akkurat en måned siden i dag og jeg blør fortsatt! Ikke supermye, men er friskt blod fortsatt. Er det normalt? Snakket med jordmor og hun sa det var vanlig å blø i opptil to mnd etter en fødsel. Jeg synes dette høres rart ut. Noen her inne som har født før og vil berolige meg litt? Er så sinnsykt lei av å blø nå. Det er bare en ekstra påminnelse om det triste som har skjedd oss. Jeg spør på dette forumet fordi det er så lite aktivitet på Vi mistet vår baby forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å huffameg - noe så tragisk og vanvittig trist!!!!!!!

Det du forteller gjør at jeg ser at mine problemer er bare bagateller.

Du bør få deg en legetime snarest, slik at du får et kvalifisert svar på det du lurer på.

Beklager at jeg ikke kan gi deg råd, måtte bare svare deg likevel, stakkars deg. Lykke til videre.

Skrevet

Hei! beklager for tapet ditt. Etter fødselen til min første datter blødde jeg i akkurat 6 uker og tror det er det som er normalt.

Du skal nok se det roer seg snart.

Lykke til!

Skrevet

Uff, kjempe trist å høre..... =(

Etter mine fødsler har hvertfall jeg blødd de 3-4 første ukene, for så å begynne å blø igjen noen uker etterpå.

Er visst en del av renselsen.

Regner med du skal slutte å blø ganske snart.

Skrevet

Hei

For en forferdelig opplevelse. Ville i hvertfall bare si at jeg blødde nesten syv uker etter min første. Tror det er ganske normalt.

Lykke til videre

Skrevet

Hei!

Uff, for en trist historie! Føler med dere...

Jeg blødde i akkurat 2 mnd etter fødsel. Prata med jm om det, og hun sa det var helt normalt.

Lykke til videre!

Klem fra

Skrevet

Hei!

Mener også å huske at jeg blødde ca 6 uker etter første fødsel, det ble gradvis mindre og mindre. Så det er nok helt normalt at du blør ennå. Dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...