Gå til innhold

Uke 42...... (syte, syte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager overtid i dag....fikk ekstra ultralyd i dag fordi jeg ble litt engstelig da jeg googlet "over termin". Der stod det masse om risikoer ved å gå over tida og at man ved enkelte sykehus har begynt å igangsette fødsler 1 uke over pga. faren for dødfødsler.

Uff, dumt å bekymre seg sånn, det er vel like mye risiko ved å igangsette. Men ekkelt at norske leger har så ulik oppfatning og praksis rundt dette.....vanskelig å vite hva som er rett.....

Men alt var bra med min baby i alle fall! Puh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

det er lov å syte når man har kommet på overtid:) man kan bli ganske stresset når man hører om farene ved overtid....men det går som regel bra, og som du sa var alt bra med nurket ditt:)

det skjer nok snart skal du se:)

lykke til på overtid:)

Skrevet

Tusen takk skal du ha :)

Jada, det vil helst gå bra......

Skrevet

Jeg fødte 14 dager etter termin sist, en perfekt liten baby! :-)

Om det hjelper (gjør det vel neppe), så er du jo ikke på overtid før etter 14. dag etter termin. Slik de regner det da..

Lykke til! Snart er du mamma :o)

Skrevet

Takk til deg også! Hyggelig med oppmuntring.

Ja jeg er jo ikke SÅ mye over. Var bare så innstilt på mens-termin 18 april, så jeg føler jeg har ventet så leeeeenge....

Har ligget i sofaen i ukevis nå, så det hjelper vel ikke særlig. Tok meg på tak og syklet en laaaang tur i dag, og det skal jeg fortsette med annenhver dag helt til det skjer noe. Trodde det var skummelt å sykle helt til jeg så det anbefalt i en av de gravid-blekkene. har holdt meg i ro fordi jeg får en isjas nerve i klem når jeg står og går, men fant ut at sykling går helt greit. Nå angrer jeg på at jeg ikke har syklet hele tida. Litt sent å begynne i uke 42 - hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...