☆Anonymia☆ Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 jeg er sååååå happy da =)) fikk kjempe bra respons på svarene jeg ga og etter hva jeg forsto på han så gikk det helt fantastisk bra =) jeg blir utrolig overraska om jeg ikke får denne jobben altså..
Patetica fåkksi Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Håper du får jobben! Vi leiter etter ansatte selv, hadde intervjuer i går og har tre potensielle nye ansatte..!
Patetica fåkksi Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 TIl butikkene våre, trenger to, helst tre. Og har funnet tre som kanskje duger, får følge med i noen dager..
Tøysetipp Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Grattis! :-) Bra jobba... Krysser fingre og tær for deg.
Little Dreamer Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Hvis du er halvparten så hyggelig og positiv som du gir inntrykk for her inne så skal de prise seg lykkelig hvis de får deg til å jobbe for seg:) Du får jobben:)
NoDoubt Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har og vært på jobb intervju i dag. Det gikk og bra:-) Men mange søkere på en stilling.... Krysser fingrene for oss begge:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2008 næmmen =)=) så utrolig snilt sagt =) tusen takk da =D
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Enig med en lenger over her. Du fortjener en jobb, så hyggelig som du er:o) Alltid spennende på jobbintervjuer. LYKKE TIL! *holde tomler*
☆Anonymia☆ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2008 jeg gjør mitt beste =)=) så snille dere er =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå